Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,3 ajtós

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-201594
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1786401
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
20 470 Ft
-12%
Online ár:
17 950 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 471mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2395
Kártyaszám: 1785961
9
15 040 Ft-tól
Hossz [mm]:
471
Tömeg [kg]:
2
Külső átmérő [mm]:
146
Belső átmérő 1 [mm]:
85
Belső átmérő 2 [mm]:
80
Menetek száma:
6,6
Csomagolási hossz [mm]:
55,7
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
11,8
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,462mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 09163
Kártyaszám: 1786422
9
17 950 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
11,75
Hossz [mm]:
462
Külső átmérő [mm]:
143
Tömeg [kg]:
2,2
huzalátmérő [mm]:
11,8
Termékfotó
TRW futómű rugó elsőtengely,464mm
Gyártó: TRW
Cikkszám: JCS642
Kártyaszám: 1786426
6
32 370 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Vastagság [mm]:
11,75
Hossz [mm]:
464
Külső átmérő 1 [mm]:
143
Tömeg [kg]:
2,174
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.9 D Multijet Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm 937 A5.000 18908

1.9 D Multijet Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm 192 A9.000 18909

1.9 D Multijet Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm 192 A8.000 18907

1.9 JTD (192AXS1B 192BXS1B) Dízel 1910 66kW (90LE) 1910ccm 192 B5.000 19985

1.9 JTD (192_XE1A) Dízel 1910 85kW (115LE) 1910ccm 192 A1.000937 A7.000 16057

1.9 JTD (192_XF1A) Dízel 1910 59kW (80LE) 1910ccm 192 A3.000 16056

1.9 JTD Dízel 1910 103kW (140LE) 1910ccm 192 A5.000 17908

1.9 JTD Dízel 1910 93kW (126LE) 1910ccm 937 A4.000 19480

1.9 D Dízel 1910 66kW (90LE) 1910ccm 192 B5.000 28830

1.9 D Multijet (192DXT1B) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm 937 A5.000 18912

1.9 D Multijet Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm 192 A9.000 18913

1.9 D Multijet Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm 192 A8.000 18911

1.9 JTD Dízel 1910 103kW (140LE) 1910ccm 192 A5.000 17909

1.9 JTD Dízel 1910 59kW (80LE) 1910ccm 192 A3.000 17136

1.9 JTD Dízel 1910 85kW (115LE) 1910ccm 192 A1.000937 A7.000 17137

1.9 JTD Dízel 1910 93kW (126LE) 1910ccm 937 A4.000 19481

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom