Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-140605
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1786880
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
33 410 Ft
-9%
Online ár:
30 370 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Denckermann lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: DENCKERMANN
Cikkszám: DSF130G
Kártyaszám: 1786884
11
12 590 Ft-tól
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Termékfotó
Kamoka lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2000814
Kártyaszám: 1786888
17
9 150 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: KYB
Cikkszám: 344452
Kártyaszám: 1786891
6
17 470 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Magneti Marelli lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MAGNETI MARELLI
Cikkszám: 351956070000
Kártyaszám: 1786892
14
17 970 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító modul
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Rugózás típus:
csavarrugós járművekhez
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 312 125
Kártyaszám: 1786902
10
17 370 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SE30/12X160A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FIAT (50703135)
FIAT (50703544)
FIAT (50705318)
FIAT (51795361)
FIAT (51795362)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.4 16V Benzin 1368 66kW (90LE) 1368ccm 192 B2.000 18910

1.4 16V Benzin 1368 70kW (95LE) 1368ccm 843 A1.000 17910

1.6 16V Benzin 1596 76kW (103LE) 1596ccm 182 B6.000 17134

1.6 16V Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm 192 B3.000 59259

1.8 16V Benzin 1747 98kW (133LE) 1747ccm 192 A4.000 17135

1.9 D Dízel 1910 66kW (90LE) 1910ccm 192 B5.000 28830

1.9 D Multijet (192DXT1B) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm 937 A5.000 18912

1.9 D Multijet Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm 192 A9.000 18913

1.9 D Multijet Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm 192 A8.000 18911

1.9 JTD Dízel 1910 103kW (140LE) 1910ccm 192 A5.000 17909

1.9 JTD Dízel 1910 59kW (80LE) 1910ccm 192 A3.000 17136

1.9 JTD Dízel 1910 85kW (115LE) 1910ccm 192 A1.000937 A7.000 17137

1.9 JTD Dízel 1910 93kW (126LE) 1910ccm 937 A4.000 19481

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom