Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-306091
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1793614
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
18 430 Ft
-12%
Online ár:
16 170 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb 110mm,gumi/fém,hátsótengely,első tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 100594
Kártyaszám: 1793629
23
8 010 Ft-tól
Szélesség [mm]:
110
Vastagság [mm]:
50
Magasság [mm]:
50
Belső átmérő [mm]:
32
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
hátsótengely
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,34
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb elsőtengely,bal,jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 803 275
Kártyaszám: 1793664
10
8 700 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Beépítési oldal:
bal
Beépítési oldal:
jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
1802555
OE-számhoz:
AY11-3K155-A2B
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1 802 555)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.0 EcoBoost Benzin 998 103kW (140LE) 998ccm YYJC 118618

1.0 EcoBoost Benzin 998 74kW (100LE) 998ccm SFJASFJBSFJCSFJD 55105

1.0 EcoBoost Benzin 998 88kW (120LE) 998ccm M1JA 55106

1.0 EcoBoost Benzin 998 92kW (125LE) 998ccm M1JEM1JH 59492

1.4 Benzin 1388 66kW (90LE) 1388ccm SPJDSPJE 55466

1.4 LPG Benzin/Autógáz (LPG) 1388 66kW (90LE) 1388ccm RTJC 105988

1.5 TDCi Dízel 1499 55kW (75LE) 1499ccm UGJCUGJGXUJAXUJB 55537

1.5 TDCi Dízel 1499 70kW (95LE) 1499ccm XVJAXVJC 113165

1.6 TDCi Dízel 1560 70kW (95LE) 1560ccm T3JB 55108

1.6 Ti Benzin 1596 77kW (105LE) 1596ccm IQJAIQJC 55107

1.0 EcoBoost Benzin 998 74kW (100LE) 998ccm SFCASFCBSFCCSFCDSFCESFCF 101091

1.5 EcoBlue Dízel 1499 74kW (100LE) 1499ccm XXCAXXCBXXCC 132357

1.5 TDCi Dízel 1499 55kW (75LE) 1499ccm UGCAUGCBXUCCXUCDXUCEXWCAXWCB 101092

1.5 TDCi Dízel 1499 70kW (95LE) 1499ccm XVCAXVCBXVCCXVCD 115162

1.6 TDCi Dízel 1560 70kW (95LE) 1560ccm T3CAT3CBT3CC 101094

1.0 EcoBoost Benzin 998 74kW (100LE) 998ccm SFCASFCBSFCCSFCDSFCESFCF 101058

1.5 TDCi Dízel 1499 55kW (75LE) 1499ccm UGCAUGCBXUCCXUCDXUCEXWCAXWCB 101056

1.5 TDCi Dízel 1499 70kW (95LE) 1499ccm XVCAXVCBXVCCXVCD 115170

1.6 TDCi Dízel 1560 70kW (95LE) 1560ccm T3CAT3CBT3CC 101054

1.0 EcoBoost Benzin 998 74kW (100LE) 998ccm SFCASFCBSFCCSFCDSFCESFCF 101057

1.5 TDCi Dízel 1499 55kW (75LE) 1499ccm UGCAUGCBXUCCXUCDXUCEXWCAXWCB 101055

1.5 TDCi Dízel 1499 70kW (95LE) 1499ccm XVCAXVCBXVCCXVCD 115174

1.6 TDCi Dízel 1560 70kW (95LE) 1560ccm T3CAT3CBT3CC 101053

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom