Univerzális menü

Bilstein porvédő készlet lengéscsillapító elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 11-101338
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1816006
2 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
13 610 Ft
-12%
Online ár:
11 940 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.3 Benzin 1299 44kW (60LE) 1299ccm J4BJ6A 1087

1.4 Benzin 1392 52kW (71LE) 1392ccm F6FF6G 1089

1.4 Benzin 1392 55kW (75LE) 1392ccm F4BFUH 3890

1.6 Benzin 1598 66kW (90LE) 1598ccm LUJLUK 6085

1.6 Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm LJF 1090

1.6 i 16V Benzin 1597 65kW (88LE) 1597ccm L1H 3897

1.6 i 16V Benzin 1597 66kW (90LE) 1597ccm L1E 1322

1.8 16V XR3i Benzin 1796 77kW (105LE) 1796ccm RDA 1091

1.8 16V XR3i Benzin 1796 96kW (130LE) 1796ccm RQB 1092

1.8 D Dízel 1753 44kW (60LE) 1753ccm RTERTFRTH 1088

RS 2000 Benzin 1998 110kW (150LE) 1998ccm N7A 1093

1.4 Benzin 1392 52kW (71LE) 1392ccm F6FF6G 1584

1.4 i Benzin 1392 55kW (75LE) 1392ccm F4B 3902

1.6 Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm LJF 1585

1.6 i 16V Benzin 1597 65kW (88LE) 1597ccm L1H 3903

1.3 Benzin 1299 44kW (60LE) 1299ccm J4BJ6A 1579

1.4 Benzin 1392 52kW (71LE) 1392ccm F6FF6G 1581

1.4 Benzin 1392 55kW (75LE) 1392ccm F4BFUH 3896

1.6 Benzin 1598 66kW (90LE) 1598ccm LUJLUK 6086

1.6 Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm LJF 1582

1.6 i 16V Benzin 1597 65kW (88LE) 1597ccm L1H 3899

1.6 i 16V Benzin 1597 66kW (90LE) 1597ccm L1E 1963

1.8 16V Benzin 1796 77kW (105LE) 1796ccm RDA 1583

1.8 D Dízel 1753 44kW (60LE) 1753ccm RTERTFRTH 1580

1.8 TD Dízel 1753 66kW (90LE) 1753ccm RFDRFKRFS 1962

1.8 i 16V Benzin 1796 96kW (130LE) 1796ccm RQB 1964

1.3 Benzin 1299 44kW (60LE) 1299ccm J4BJ6A 12422

1.4 Benzin 1392 52kW (71LE) 1392ccm F6FF6G 12435

1.4 Benzin 1392 55kW (75LE) 1392ccm F4BFUH 3895

1.6 i 16V Benzin 1597 65kW (88LE) 1597ccm L1H 3898

1.6 i 16V Benzin 1597 66kW (90LE) 1597ccm L1EL1K 10426

1.8 D Dízel 1753 44kW (60LE) 1753ccm RTERTFRTH 14271

1.8 i 16V Benzin 1796 77kW (105LE) 1796ccm RDA 12381

1.0 i Benzin 999 38kW (52LE) 999ccm ZH10JRB 16147

1.0 i Benzin 999 48kW (65LE) 999ccm C4E 16148

1.25 i 16V Benzin 1242 55kW (75LE) 1242ccm DHADHBDHCDHDDHEDHFDHG 5193

1.3 i Benzin 1299 37kW (50LE) 1299ccm JJAJJCJJEJJJJJKJJM 5191

1.3 i Benzin 1299 44kW (60LE) 1299ccm J4CJ4JJ4LJ4QJ4RJ4TJBC 5192

1.4 i 16V Benzin 1388 66kW (90LE) 1388ccm FHAFHE 5736

1.8 D Dízel 1753 44kW (60LE) 1753ccm RTJRTK 5194

1.8 DI Dízel 1753 55kW (75LE) 1753ccm RTNRTPRTQ 14813

1.3 Benzin 1299 44kW (60LE) 1299ccm J4BJ6A 1094

1.4 Benzin 1391 52kW (71LE) 1391ccm F6FF6G 1099

1.4 Benzin 1392 54kW (73LE) 1392ccm FUH 15289

1.6 Benzin 1598 66kW (90LE) 1598ccm LUJLUK 15290

1.6 i 16V Benzin 1597 66kW (90LE) 1597ccm L1E 1100

1.6 i Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm LJF 1101

1.8 D Dízel 1753 44kW (60LE) 1753ccm RTERTFRTH 1095

1.8 TD Dízel 1753 66kW (90LE) 1753ccm RFDRFK 1096

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom