Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-253678
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1841915
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
20 240 Ft
-12%
Online ár:
17 760 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 336mm,hátsótengely
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 46818
Kártyaszám: 1841938
8
11 560 Ft-tól
Hossz [mm]:
336
Külső átmérő [mm]:
109,5
Külső átmérő [mm]:
10
Beépítési oldal:
hátsótengely
Tömeg [kg]:
1,23
csak párban cserélendő:
huzalátmérő [mm]:
10
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,336mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH5303
Kártyaszám: 1841956
13
10 470 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,25
Vastagság 1 [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
108
Hossz [mm]:
336
Termékfotó
Monroe futómű rugó 336mm,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP1156
Kártyaszám: 1841980
7
9 570 Ft-tól
Hossz [mm]:
336
Tömeg [kg]:
1,4
Külső átmérő [mm]:
109
Belső átmérő 1 [mm]:
55
Belső átmérő 2 [mm]:
55
Menetek száma:
7,7
Csomagolási hossz [mm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
109,5
Garancia:
5 év garancia
Külső átmérő [mm]:
110
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1211792)
FORD (1477383)
FORD (2S615560AD)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.25 16V Benzin 1242 51kW (70LE) 1242ccm M7JAM7JB 17702

1.25 16V Benzin 1242 55kW (75LE) 1242ccm FUJAFUJB 17703

1.3 Benzin 1299 44kW (60LE) 1299ccm BAJA 16337

1.3 Benzin 1299 51kW (69LE) 1299ccm A9JAA9JB 16338

1.4 16V Benzin 1388 59kW (80LE) 1388ccm FXJAFXJB 16085

1.4 TDCi Dízel 1399 50kW (68LE) 1399ccm F6JAF6JB 16102

1.6 16V Benzin 1596 74kW (100LE) 1596ccm FYJAFYJB 16361

1.6 TDCi Dízel 1560 66kW (90LE) 1560ccm HHJAHHJB 18329

1.3 Benzin 1299 51kW (69LE) 1299ccm A9JAA9JB 26669

1.4 TDCi Dízel 1399 50kW (68LE) 1399ccm F6JAF6JB 26670

1.25 Benzin 1242 60kW (82LE) 1242ccm SNJASNJBSNJCSNJD 33335

1.4 TDCi Dízel 1399 50kW (68LE) 1399ccm F6JBF6JD 33336

1.4 TDCi Dízel 1399 51kW (70LE) 1399ccm F6JDKVJA 10198

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom