Powered by Smartsupp Ford FIESTA VI 2008- (CB1, CCN) hosszbordás szíj
Univerzális menü

Bosch hosszbordás szíj 1033mm,1033mm,klímával szerelt járművekhez

Ford Fiesta
Cikkszám: 1 987 946 154
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1848563

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (BV2Q6D314BA)
FORD (BV2Q6D314BB)
FORD (1740958)


Tovább olvasom
Bordák száma
6
Hossz [mm]
1 033
Tovább olvasom

1.25 benzin (1.2 16V 44kw 60LE 1242ccm) Eng.code: STJA,STJB,STJC,STJD Type id: 28235

1.25 benzin (1.2 16V 60kw 82LE 1242ccm) Eng.code: SNJA,SNJB,SNJC,SNJD Type id: 28236

1.4 LPG benzin/LPG (1.4 16V 68kw 92LE 1388ccm) Eng.code: RTJA,RTJB,RTJD Type id: 58972

1.4 LPG benzin/LPG (1.4 16V 71kw 97LE 1388ccm) Eng.code: RTJA,RTJB,RTJD,SPJA,SPJC,SPJE Type id: 33333

1.4 benzin (1.4 16V 71kw 97LE 1388ccm) Eng.code: RTJA,RTJB,SPJA,SPJC,SPJE Type id: 28238

1.6 Ti benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1596ccm) Eng.code: IQJA,IQJC,IQJE Type id: 58969

1.6 Ti benzin (1.6 16V 88kw 120LE 1596ccm) Eng.code: HXJA,HXJB,HXJE,RVJA Type id: 28239

1.6 Ti benzin (1.6 16V 99kw 134LE 1596ccm) Eng.code: U5JA Type id: 10098

1.25 benzin (1.2 16V 60kw 82LE 1242ccm) Eng.code: SNJA,SNJB,SNJC,SNJD Type id: 33335

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom