Powered by Smartsupp Ford FIESTA VI Van 2009- kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül,5 fokozatú kézi

Ford Fiesta 1.4 dízel,Mazda 2 1.4 dízel
Cikkszám: 3000 951 593
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1849433
Termékfotó
Rymec kuplungkészlet központi kinyomó nélkül,kinyomócsapágy nélkül
Gyártó: RYMEC
Cikkszám: JT1636
Kártyaszám: 1849431
9
36 393 Ft-tól
Fogszám:
17
Átmérő [mm]:
220
többrészes:
kétrészes
Tányér átmérő [mm]:
210
Agyprofil:
17x20
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomó nélkül
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
220
Dörzsbevonat külső átmérő 1 [mm]:
210
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (8V217540BB)
FORD (1678826)
FORD (8V217540BE)
FORD (1691116)
FORD (8V217540BC)
FORD (8V217540BD)
FORD (8V217540BA)
FORD (1576248)
FORD (1708210)
FORD (1506326)

MAZDA (Y40416490)
MAZDA (Y40416490C)
MAZDA (8V217540BA)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
215
Fogszám
17
Alkatrészek lásd az alkatrészlistát
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.4 TDCi diesel (1.4 8V 50kw 68LE 1399ccm) Eng.code: F6JB,F6JD Type id: 30841

1.4 TDCi diesel (1.4 8V 51kw 70LE 1399ccm) Eng.code: F6JD,KVJA Type id: 10105

1.4 TDCi diesel (1.4 8V 50kw 68LE 1399ccm) Eng.code: F6JB,F6JD Type id: 33336

1.4 TDCi diesel (1.4 8V 51kw 70LE 1399ccm) Eng.code: F6JD,KVJA Type id: 10198

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom