Univerzális menü

Sachs futómű rugó 388mm,elsőtengely

Ford Focus 1.8 dízel
Cikkszám: 998 125
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1856621
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
28 990 Ft
-9%
Online ár:
26 350 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110024
Kártyaszám: 1856604
15
8 760 Ft-tól
Rugóforma:
Csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz 1 [mm]:
385
Átmérő [mm]:
13
Külső átmérő 1 [mm]:
150
Hossz [mm]:
385
Külső átmérő [mm]:
150
huzalátmérő [mm]:
13
Termékfotó
MaxGear futómű rugó elsőtengely,383mm
Gyártó: Maxgear
Cikkszám: 60-0159
Kártyaszám: 1856609
5
10 260 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
AA
Rugóforma:
Csavarrugó
Vastagság [mm]:
12,5
Külső átmérő [mm]:
149
Hossz [mm]:
383
huzalátmérő [mm]:
12,5
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1069014)
FORD (1152035)


További olvasom
Jellemző méret
AA
Külső átmérő [mm]
150
Átmérő [mm]
12,5
Hossz [mm]
388
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 DI / TDDi Dízel 1753 55kW (75LE) 1753ccm BHDABHDB 14485

1.8 TDCi Dízel 1753 74kW (100LE) 1753ccm FFDA 16967

1.8 TDCi Dízel 1753 85kW (115LE) 1753ccm F9DAF9DB 15810

1.8 Turbo DI / TDDi Dízel 1753 66kW (90LE) 1753ccm C9DAC9DBC9DC 9900

1.8 DI / TDDi Dízel 1753 55kW (75LE) 1753ccm BHDABHDB 14486

1.8 TDCi Dízel 1753 74kW (100LE) 1753ccm FFDA 16970

1.8 TDCi Dízel 1753 85kW (115LE) 1753ccm F9DAF9DB 15812

1.8 Turbo DI / TDDi Dízel 1753 66kW (90LE) 1753ccm C9DAC9DBC9DC 10043

1.8 TDCi Dízel 1753 74kW (100LE) 1753ccm FFDA 16969

1.8 TDCi Dízel 1753 85kW (115LE) 1753ccm F9DAF9DB 15811

1.8 Turbo DI / TDDi Dízel 1753 66kW (90LE) 1753ccm C9DAC9DBC9DC 10041

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom