Powered by Smartsupp Ford FOCUS II 2004-2012 (DA, HCP, DP) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-255794
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1867015

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1335390)
FORD (4M515310AFB)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.8 TDCi diesel (1.8 8V 85kw 115LE 1753ccm) Eng.code: KKDA Type id: 18935

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: G6DA,G6DB,G6DD,G6DG Type id: 18379

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 81kw 110LE 1997ccm) Eng.code: IXDA Type id: 30405

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 98kw 133LE 1997ccm) Eng.code: G6DE,G6DF Type id: 10324

1.8 TDCi diesel (1.8 8V 85kw 115LE 1753ccm) Eng.code: KKDA Type id: 18936

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: G6DA,G6DB,G6DD,G6DG Type id: 18518

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 81kw 110LE 1997ccm) Eng.code: IXDA Type id: 30407

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 98kw 133LE 1997ccm) Eng.code: G6DE,G6DF Type id: 10322

1.8 TDCi diesel (1.8 8V 85kw 115LE 1753ccm) Eng.code: KKDA Type id: 18958

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: G6DA,G6DB,G6DD,G6DG Type id: 18959

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 81kw 110LE 1997ccm) Eng.code: IXDA Type id: 30406

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom