Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-045584
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1897997
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
36 500 Ft
-9%
Online ár:
33 180 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-00252
Kártyaszám: 1898013
21
16 590 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
MM-00250
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0197
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G16672
Kártyaszám: 1898037
43
29 360 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
5
Furatátmérő [mm]:
32
Csomagolási hossz [mm]:
57,5
Csomagolási szélesség [cm]:
20,3
Csomagolási magasság [cm]:
20,3
Vámtarifa szám:
87 088 035
Csapátmérő [mm]:
22
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK128
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK061
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító hátsótengely,olajnyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 312 301
Kártyaszám: 1898047
12
32 930 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Jellemző méret:
SF32X235A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
TRW lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: TRW
Cikkszám: JGM165T
Kártyaszám: 1898055
13
28 060 Ft-tól
Tengelyenként:
1
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Figyeljen a műszaki adatokra:
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (93BB18K076DF)
FORD (93BX18K076DA)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.6 i 16V Benzin 1597 65kW (88LE) 1597ccm L1J 3916

1.6 i 16V Benzin 1597 66kW (90LE) 1597ccm L1F 1302

1.8 TD Dízel 1753 65kW (88LE) 1753ccm RFMRFN 1296

1.8 i 16V 4x4 Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm RKA 15280

1.8 i 16V Benzin 1796 82kW (112LE) 1796ccm RKB 3912

1.8 i 16V Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm RKA 1304

2.0 i 16V 4x4 Benzin 1988 100kW (136LE) 1988ccm NGA 106758

2.0 i 16V Benzin 1988 100kW (136LE) 1988ccm NGA 1306

2.5 i 24V Benzin 2544 125kW (170LE) 2544ccm SEA 3914

1.6 i 16V Benzin 1597 65kW (88LE) 1597ccm L1J 3917

1.6 i 16V Benzin 1597 66kW (90LE) 1597ccm L1F 1303

1.8 TD Dízel 1753 65kW (88LE) 1753ccm RFMRFN 1300

1.8 i 16V Benzin 1796 82kW (112LE) 1796ccm RKB 3913

1.8 i 16V Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm RKA 1305

2.0 i 16V Benzin 1988 100kW (136LE) 1988ccm NGA 1307

2.5 i 24V Benzin 2544 125kW (170LE) 2544ccm SEA 3915

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom