Univerzális menü

Bosch fékmunkahenger hátsótengely

Ford Mondeo
Cikkszám: 0 986 475 750
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1899293
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
5 930 Ft
-17%
Online ár:
4 940 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
A.B.S. fékmunkahenger lucas/trw fékrendszerű,öntöttvas,hátsótengely,bal,jobb
Gyártó: A.B.S.
Cikkszám: 2735
Kártyaszám: 1811294
32
3 150 Ft-tól
Átmérő [mm]:
17,8
Fékrendszer:
LUCAS/TRW
Anyag:
Öntöttvas
Menetméret:
2x M10x1.0
Rögzítő furatok távolsága [mm]:
31,8
Tömeg [kg]:
0,48
Rögzítő furatok távolsága [mm]:
32
Páros cikkszám:
2735
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (F5RZ2261A)
FORD (1113641)
FORD (6808555)
FORD (93BB2261BC)
FORD (93BB2261BD)


További olvasom
Dugattyúátmérő [mm]
20,6
Tovább olvasom

1.6 i 16V Benzin 1597 66kW (90LE) 1597ccm L1F 1302

1.8 TD Dízel 1753 65kW (88LE) 1753ccm RFMRFN 1296

1.8 i 16V 4x4 Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm RKA 15280

1.8 i 16V Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm RKA 1304

2.0 i 16V 4x4 Benzin 1988 100kW (136LE) 1988ccm NGA 106758

2.0 i 16V 4x4 Benzin 1988 97kW (132LE) 1988ccm NGA 4827

2.0 i 16V Benzin 1988 100kW (136LE) 1988ccm NGA 1306

1.6 i 16V Benzin 1597 66kW (90LE) 1597ccm L1F 1303

1.8 TD Dízel 1753 65kW (88LE) 1753ccm RFMRFN 1300

1.8 i 16V Benzin 1796 82kW (112LE) 1796ccm RKB 3913

1.8 i 16V Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm RKA 1305

2.0 i 16V 4x4 Benzin 1988 100kW (136LE) 1988ccm NGA 21709

2.0 i 16V 4x4 Benzin 1988 97kW (132LE) 1988ccm NGA 4711

2.0 i 16V Benzin 1988 100kW (136LE) 1988ccm NGA 1307

2.0 i Benzin 1988 96kW (131LE) 1988ccm NGANGBNGCNGD 5818

2.0 i Benzin 1988 96kW (131LE) 1988ccm NGANGBNGCNGD 5823

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom