Powered by Smartsupp Ford MONDEO III 2000-2007 (B5Y) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-162948
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1903356
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
19 370 Ft
-9%
Online ár:
17 610 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,404mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH2634
Kártyaszám: 1903395
18
11 040 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,22
Vastagság 1 [mm]:
12,5
Külső átmérő [mm]:
153
Hossz [mm]:
404
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,383mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH2638
Kártyaszám: 1911055
13
10 650 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,06
Vastagság 1 [mm]:
12,3
Külső átmérő [mm]:
147
Hossz [mm]:
383
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1127028)
FORD (1S715B302FA)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.8 16V benzin (1.8 16V 81kw 110LE 1798ccm) Eng.code: CGBA,CGBB Type id: 15482

1.8 16V benzin (1.8 16V 92kw 125LE 1798ccm) Eng.code: CHBA,CHBB Type id: 15484

1.8 SCi benzin (1.8 16V 96kw 130LE 1798ccm) Eng.code: CFBA Type id: 17612

1.8 16V benzin (1.8 16V 81kw 110LE 1798ccm) Eng.code: CGBA,CGBB Type id: 15483

1.8 16V benzin (1.8 16V 92kw 125LE 1798ccm) Eng.code: CHBA,CHBB Type id: 15485

1.8 SCi benzin (1.8 16V 96kw 130LE 1798ccm) Eng.code: CFBA Type id: 17613

2.0 16V benzin (2.0 16V 107kw 146LE 1999ccm) Eng.code: CJBA,CJBB Type id: 15487

1.8 16V benzin (1.8 16V 81kw 110LE 1798ccm) Eng.code: CGBA,CGBB Type id: 15442

1.8 16V benzin (1.8 16V 92kw 125LE 1798ccm) Eng.code: CHBA,CHBB Type id: 15443

1.8 SCi benzin (1.8 16V 96kw 130LE 1798ccm) Eng.code: CFBA Type id: 17614

2.0 16V benzin (2.0 16V 107kw 146LE 1999ccm) Eng.code: CJBA,CJBB Type id: 15444

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom