Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-162948
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1903356
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
18 290 Ft
-12%
Online ár:
16 040 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,404mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH2634
Kártyaszám: 1903395
19
11 040 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,22
Vastagság 1 [mm]:
12,5
Külső átmérő [mm]:
153
Hossz [mm]:
404
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,383mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH2638
Kártyaszám: 1911055
14
6 440 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,06
Vastagság 1 [mm]:
12,3
Külső átmérő [mm]:
147
Hossz [mm]:
383
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1127028)
FORD (1S715B302FA)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.8 16V Benzin 1798 81kW (110LE) 1798ccm CGBACGBB 15482

1.8 16V Benzin 1798 92kW (125LE) 1798ccm CHBACHBB 15484

1.8 SCi Benzin 1798 96kW (130LE) 1798ccm CFBA 17612

2.0 16V Benzin 1999 107kW (146LE) 1999ccm CJBACJBB 15486

1.8 16V Benzin 1798 81kW (110LE) 1798ccm CGBACGBB 15483

1.8 16V Benzin 1798 92kW (125LE) 1798ccm CHBACHBB 15485

1.8 SCi Benzin 1798 96kW (130LE) 1798ccm CFBA 17613

2.0 16V Benzin 1999 107kW (146LE) 1999ccm CJBACJBB 15487

1.8 16V Benzin 1798 81kW (110LE) 1798ccm CGBACGBB 15442

1.8 16V Benzin 1798 92kW (125LE) 1798ccm CHBACHBB 15443

1.8 SCi Benzin 1798 96kW (130LE) 1798ccm CFBA 17614

2.0 16V Benzin 1999 107kW (146LE) 1999ccm CJBACJBB 15444

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom