Powered by Smartsupp Ford MONDEO III 2000-2007 (B5Y) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet

XTend Kit plus CSC
Cikkszám: 3000 990 113
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1905018
Termékfotó
Blue Print kuplungkészlet központi kinyomóval,szintetikus zsírral
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADF123060
Kártyaszám: 1904968
27
51 310 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
241
Fogszám:
23
többrészes:
háromrészes
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomóval
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
szintetikus zsírral
Tömeg [kg]:
5,715
OE-számhoz:
1 359 514 S1
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Kuplung:
Pótalkatrész önutánállító tengelykapcsoló-nyomólaphoz
További termékek
Átmérő [mm]
240
Agyprofil
23,1x26,2-23N
Fogszám
23
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 16V benzin (1.8 16V 81kw 110LE 1798ccm) Eng.code: CGBA,CGBB Type id: 15482

1.8 16V benzin (1.8 16V 92kw 125LE 1798ccm) Eng.code: CHBA,CHBB Type id: 15484

1.8 16V benzin (1.8 16V 81kw 110LE 1798ccm) Eng.code: CGBA,CGBB Type id: 15483

1.8 16V benzin (1.8 16V 92kw 125LE 1798ccm) Eng.code: CHBA,CHBB Type id: 15485

2.0 16V benzin (2.0 16V 107kw 146LE 1999ccm) Eng.code: CJBA,CJBB Type id: 15487

1.8 16V benzin (1.8 16V 81kw 110LE 1798ccm) Eng.code: CGBA,CGBB Type id: 15442

1.8 16V benzin (1.8 16V 92kw 125LE 1798ccm) Eng.code: CHBA,CHBB Type id: 15443

2.0 16V benzin (2.0 16V 107kw 146LE 1999ccm) Eng.code: CJBA,CJBB Type id: 15444

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom