Powered by Smartsupp Ford MONDEO III 2000-2007 (B5Y) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet központi kinyomóval,kuplung nyomólappal

ZMS Modul XTend plus CSC
Cikkszám: 2290 601 100
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1908156
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
174 360 Ft
-7%
Online ár:
161 440 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Valeo kuplungkészlet lendkerékkel,kuplungtárcsával,kuplung nyomólappal
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 835020
Kártyaszám: 1908161
11
89 740 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
lendkerékkel
Kuplung:
Kéttömegűről egytömegű lendkerékre átépítés
Meghúzási nyomaték [Nm]:
40
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Külső átmérő [mm]:
228
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Külső átmérő 1 [mm]:
228
Fogszám:
23
Agyprofil:
26,22 x 23,22
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomó nélkül
Tömeg [kg]:
17,4
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
228
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
egytömegű lendkerékkel
Kuplung:
Nyomással működtetett tengelykapcs. rendelkező járművekhez
További termékek
Átmérő [mm]
235
Fogszám
23
Rögzítési mód
nem előszerelt
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Központi kinyomóval
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
kuplung nyomólappal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
kettőstömegű lendkerékkel
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
lendkerék csavarokkal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kuplungtárcsával
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 16V DI / TDDi / TDCi diesel (2.0 16V 66kw 90LE 1998ccm) Eng.code: D5BA,SDBA Type id: 15490

2.0 16V DI / TDDi / TDCi diesel (2.0 16V 66kw 90LE 1998ccm) Eng.code: D5BA,SDBA Type id: 15491

2.0 16V DI / TDDi / TDCi diesel (2.0 16V 66kw 90LE 1998ccm) Eng.code: D5BA,SDBA Type id: 15446

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom