Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,vonóhoroggal szerelt járművekhez

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-229177
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1909390
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
20 300 Ft
-9%
Online ár:
18 450 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,394mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH2637
Kártyaszám: 1909402
17
6 700 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,42
Vastagság 1 [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
156
Hossz [mm]:
394
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1S715B302CB)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 16V DI / TDDi / TDCi Dízel 1998 66kW (90LE) 1998ccm D5BASDBA 15490

2.0 16V TDDi / TDCi Dízel 1998 85kW (115LE) 1998ccm D6BAHJBAHJBBHJBC 15492

2.0 TDCi Dízel 1998 96kW (130LE) 1998ccm FMBAN7BAN7BB 16452

2.2 TDCi Dízel 2198 110kW (150LE) 2198ccm QJBCQJBD 19773

2.2 TDCi Dízel 2198 114kW (155LE) 2198ccm QJBAQJBB 18269

2.0 16V DI / TDDi / TDCi Dízel 1998 66kW (90LE) 1998ccm D5BASDBA 15491

2.0 16V TDDi / TDCi Dízel 1998 85kW (115LE) 1998ccm D6BAHJBAHJBBHJBC 15493

2.0 TDCi Dízel 1998 96kW (130LE) 1998ccm FMBAN7BAN7BB 16454

2.2 TDCi Dízel 2198 110kW (150LE) 2198ccm QJBCQJBD 10338

2.2 TDCi Dízel 2198 114kW (155LE) 2198ccm QJBAQJBB 18271

2.0 16V DI / TDDi / TDCi Dízel 1998 66kW (90LE) 1998ccm D5BASDBA 15446

2.0 16V TDDi / TDCi Dízel 1998 85kW (115LE) 1998ccm D6BAHJBAHJBBHJBC 15447

2.0 TDCi Dízel 1998 96kW (130LE) 1998ccm FMBAN7BAN7BB 16453

2.2 TDCi Dízel 2198 110kW (150LE) 2198ccm QJBCQJBD 19764

2.2 TDCi Dízel 2198 114kW (155LE) 2198ccm QJBAQJBB 18270

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom