Powered by Smartsupp Ford MONDEO III 2000-2007 (B5Y) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,vonóhoroggal szerelt járművekhez

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-229177
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1909390
2 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
21 690 Ft
-9%
Online ár:
19 720 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,394mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH2637
Kártyaszám: 1909402
16
10 160 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,42
Vastagság 1 [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
156
Hossz [mm]:
394
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1S715B302CB)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 16V DI / TDDi / TDCi diesel (2.0 16V 66kw 90LE 1998ccm) Eng.code: D5BA,SDBA Type id: 15490

2.0 16V TDDi / TDCi diesel (2.0 16V 85kw 115LE 1998ccm) Eng.code: D6BA,HJBA,HJBB,HJBC,HJBE Type id: 15492

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 96kw 130LE 1998ccm) Eng.code: FMBA,N7BA,N7BB Type id: 16452

2.2 TDCi diesel (2.2 16V 110kw 150LE 2198ccm) Eng.code: QJBC,QJBD Type id: 19773

2.2 TDCi diesel (2.2 16V 114kw 155LE 2198ccm) Eng.code: QJBA,QJBB Type id: 18269

2.0 16V DI / TDDi / TDCi diesel (2.0 16V 66kw 90LE 1998ccm) Eng.code: D5BA,SDBA Type id: 15491

2.0 16V TDDi / TDCi diesel (2.0 16V 85kw 115LE 1998ccm) Eng.code: D6BA,HJBA,HJBB,HJBC,HJBE Type id: 15493

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 96kw 130LE 1998ccm) Eng.code: FMBA,N7BA,N7BB Type id: 16454

2.2 TDCi diesel (2.2 16V 110kw 150LE 2198ccm) Eng.code: QJBC,QJBD Type id: 10338

2.2 TDCi diesel (2.2 16V 114kw 155LE 2198ccm) Eng.code: QJBA,QJBB Type id: 18271

2.0 16V DI / TDDi / TDCi diesel (2.0 16V 66kw 90LE 1998ccm) Eng.code: D5BA,SDBA Type id: 15446

2.0 16V TDDi / TDCi diesel (2.0 16V 85kw 115LE 1998ccm) Eng.code: D6BA,HJBA,HJBB,HJBC,HJBE Type id: 15447

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 96kw 130LE 1998ccm) Eng.code: FMBA,N7BA,N7BB Type id: 16453

2.2 TDCi diesel (2.2 16V 110kw 150LE 2198ccm) Eng.code: QJBC,QJBD Type id: 19764

2.2 TDCi diesel (2.2 16V 114kw 155LE 2198ccm) Eng.code: QJBA,QJBB Type id: 18270

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom