Powered by Smartsupp Ford MONDEO III 2000-2007 Turnier (BWY) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 364mm,elsőtengely,kézi kapcsolású váltó

Ford Mondeo 1.8 benzin,Mondeo 2.0 benzin
Cikkszám: 997 669
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1911080
Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110024
Kártyaszám: 1856604
25
8 380 Ft-tól
Rugóforma:
Csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz 1 [mm]:
385
Átmérő [mm]:
13
Külső átmérő 1 [mm]:
150
Hossz [mm]:
385
Külső átmérő [mm]:
150
huzalátmérő [mm]:
13
Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110163
Kártyaszám: 1903389
21
7 554 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Átmérő [mm]:
12,5
Hossz 1 [mm]:
382
Külső átmérő 1 [mm]:
153
Rugóforma:
Csavarrugó
Hossz [mm]:
382
Külső átmérő [mm]:
153
huzalátmérő [mm]:
12,5
huzalátmérő [mm]:
12
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1S715B302DA)


Tovább olvasom
Jellemző méret
CC
Átmérő [mm]
12,25
Hossz [mm]
364
Külső átmérő [mm]
151
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 16V benzin (1.8 16V 81kw 110LE 1798ccm) Eng.code: CGBA,CGBB Type id: 15483

1.8 16V benzin (1.8 16V 92kw 125LE 1798ccm) Eng.code: CHBA,CHBB Type id: 15485

1.8 SCi benzin (1.8 16V 96kw 130LE 1798ccm) Eng.code: CFBA Type id: 17613

2.0 16V benzin (2.0 16V 107kw 146LE 1999ccm) Eng.code: CJBA,CJBB Type id: 15487

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom