Univerzális menü

Sachs futómű rugó 364mm,elsőtengely,kézi kapcsolású váltó

Ford Mondeo 1.8 benzin,Mondeo 2.0 benzin
Cikkszám: 997 669
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1911080
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
26 260 Ft
-9%
Online ár:
23 880 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110024
Kártyaszám: 1856604
15
8 760 Ft-tól
Rugóforma:
Csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz 1 [mm]:
385
Átmérő [mm]:
13
Külső átmérő 1 [mm]:
150
Hossz [mm]:
385
Külső átmérő [mm]:
150
huzalátmérő [mm]:
13
Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110163
Kártyaszám: 1903389
12
7 890 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Átmérő [mm]:
12,5
Hossz 1 [mm]:
382
Külső átmérő 1 [mm]:
153
Rugóforma:
Csavarrugó
Hossz [mm]:
382
Külső átmérő [mm]:
153
huzalátmérő [mm]:
12,5
huzalátmérő [mm]:
12
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1S715B302DA)


További olvasom
Jellemző méret
CC
Átmérő [mm]
12,25
Hossz [mm]
364
Külső átmérő [mm]
151
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 16V Benzin 1798 81kW (110LE) 1798ccm CGBACGBB 15483

1.8 16V Benzin 1798 92kW (125LE) 1798ccm CHBACHBB 15485

1.8 SCi Benzin 1798 96kW (130LE) 1798ccm CFBA 17613

2.0 16V Benzin 1999 107kW (146LE) 1999ccm CJBACJBB 15487

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom