Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül

XTend
Cikkszám: 3000 950 795
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1916723
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
121 580 Ft
-7%
Online ár:
112 570 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1883561)
FORD (1880271)
FORD (ET4Q7540AC)
FORD (ET4Q7540AB)

FORD USA (1883561)
FORD USA (ET4Q7540AB)
FORD USA (ET4Q7540AC)
FORD USA (1880271)


További olvasom
Átmérő [mm]
250
Utánállítás
automatikus utánállítással
csak készletben elérhető
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 EcoBlue 4x4 Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm YMCB 132834

2.0 TDCi 4x4 Dízel 1997 110kW (150LE) 1997ccm T7CIT7CJT7CL 115107

2.0 TDCi 4x4 Dízel 1998 110kW (150LE) 1998ccm T7CAT7CCT7CDT7CET7CFT7CNT7CPT7CQ 111097

2.0 TDCi 4x4 Dízel 1998 132kW (180LE) 1998ccm T8CAT8CBT8CCT8CDT8CL 111098

2.0 TDCi 4x4 Dízel 1998 110kW (150LE) 1998ccm T7CAT7CCT7CDT7CET7CFT7CNT7CPT7CQ 111110

2.0 TDCi 4x4 Dízel 1998 132kW (180LE) 1998ccm T8CAT8CBT8CCT8CDT8CL 111111

2.0 TDCi 4x4 Dízel 1998 110kW (150LE) 1998ccm T7CAT7CCT7CDT7CET7CFT7CNT7CPT7CQ 124786

2.0 TDCi 4x4 Dízel 1998 132kW (180LE) 1998ccm T8CAT8CCT8CDT8CL 115100

2.0 TDCi 4x4 Dízel 1997 110kW (150LE) 1997ccm T7CIT7CJT7CKT7CL 111795

2.0 TDCi AWD Dízel 1997 132kW (180LE) 1997ccm T8CCT8CM 117197

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom