Powered by Smartsupp Ford S-MAX 2006-2014 (WA6) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,teljesen automata,kézi kapcsolású váltó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-317102
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1925155
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
42 330 Ft
-9%
Online ár:
38 490 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,335mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3510
Kártyaszám: 1925158
10
18 320 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
3,4
Vastagság 1 [mm]:
14
Külső átmérő [mm]:
151
Hossz [mm]:
335
Termékfotó
Monroe futómű rugó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3647
Kártyaszám: 1925195
12
21 830 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,5
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
Garancia:
5 év garancia
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1419816)
FORD (1464140)
FORD (6G915310ADD)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.6 TDCi diesel (1.6 8V 85kw 115LE 1560ccm) Eng.code: T1WA,T1WB Type id: 6803

2.0 EcoBoost benzin (2.0 16V 149kw 203LE 1999ccm) Eng.code: TNWA Type id: 33348

2.0 EcoBoost benzin (2.0 16V 176kw 240LE 1999ccm) Eng.code: TPWA Type id: 6921

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: AZWC,UKWA Type id: 5614

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1997ccm) Eng.code: QXWA,QXWB,QXWC,UFWA Type id: 19444

2.0 TDCi diesel (2.0 16V 96kw 130LE 1997ccm) Eng.code: AZWA Type id: 19443

2.5 ST benzin (2.5 20V 162kw 220LE 2521ccm) Eng.code: HUWA Type id: 19442

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom