Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-172651
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1948296
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
31 980 Ft
-9%
Online ár:
29 070 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-00266
Kártyaszám: 1950664
20
12 290 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Denckermann lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: DENCKERMANN
Cikkszám: DSF067G
Kártyaszám: 1954077
18
11 700 Ft-tól
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: KYB
Cikkszám: 343393
Kártyaszám: 1954081
8
19 730 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

2.0 DI (F_E_ F_F_) Dízel 1998 55kW (75LE) 1998ccm D3FA 15645

2.0 DI (F_E_ F_F_) Dízel 1998 63kW (86LE) 1998ccm F3FA 16100

2.0 DI (F_E_ F_F_) Dízel 1998 74kW (100LE) 1998ccm ABFA 15646

2.0 TDCi (F_E_ F_F_) Dízel 1998 92kW (125LE) 1998ccm FIFA 16878

2.3 16V (F_A_ F_B_ F_C_ F_D_) Benzin 2295 107kW (146LE) 2295ccm E5FAE5FC 16101

2.4 DI (F_A_ F_B_ F_C_ F_D_) Dízel 2402 55kW (75LE) 2402ccm F4FA 14850

2.4 DI (F_A_ F_B_ F_C_ F_D_) Dízel 2402 66kW (90LE) 2402ccm D2FAD2FBD2FE 14733

2.4 DI (F_A_ F_B_ F_C_ F_D_) Dízel 2402 88kW (120LE) 2402ccm D4FA 14734

2.4 TDE Dízel 2402 85kW (115LE) 2402ccm FXFA 18088

2.4 TDE Dízel 2402 92kW (125LE) 2402ccm DOFA 17781

2.0 DI (F_E_ F_F_ F_G_) Dízel 1998 55kW (75LE) 1998ccm D3FA 15641

2.0 DI (F_E_ F_F_ F_G_) Dízel 1998 63kW (86LE) 1998ccm F3FA 16097

2.0 DI (F_E_ F_F_ F_G_) Dízel 1998 74kW (100LE) 1998ccm ABFA 15642

2.0 TDCi (F_F_ F_E_ F_G_) Dízel 1998 92kW (125LE) 1998ccm FIFA 16877

2.3 16V RWD (F_B_ F_C_ F_A_) Benzin 2295 107kW (146LE) 2295ccm E5FAE5FC 16096

2.4 DI (F_B_ F_C_ F_A_) Dízel 2402 66kW (90LE) 2402ccm D2FAD2FB 14730

2.4 DI RWD (F_B_ F_C_ F_A_) Dízel 2402 88kW (120LE) 2402ccm D4FA 14729

2.4 DI RWD (F_B_ F_C_) Dízel 2402 55kW (75LE) 2402ccm F4FA 14848

2.4 TDE (F_C_ F_B_ F_A_) Dízel 2402 92kW (125LE) 2402ccm DOFA 16551

2.0 DI (FAE_ FAF_ FAG_) Dízel 1998 55kW (75LE) 1998ccm D3FA 15643

2.0 DI (FAE_ FAF_ FAG_) Dízel 1998 63kW (86LE) 1998ccm F3FA 16098

2.0 DI (FAE_ FAF_ FAG_) Dízel 1998 74kW (100LE) 1998ccm ABFA 15644

2.0 TDCi Dízel 1998 92kW (125LE) 1998ccm FIFA 16879

2.3 16V RWD (FAA_ FAB_ FAC_) Benzin 2295 107kW (146LE) 2295ccm E5FAE5FC 16099

2.4 DI (FAA_ FAB_ FAC_ FAD_) Dízel 2402 66kW (90LE) 2402ccm D2FAD2FB 14731

2.4 DI RWD (FAA_ FAB_ FAC_ FAD_) Dízel 2402 55kW (75LE) 2402ccm F4FA 14849

2.4 DI RWD (FAA_ FAB_ FAC_ FAD_) Dízel 2402 88kW (120LE) 2402ccm D4FA 14732

2.4 TD Dízel 2402 55kW (75LE) 2402ccm F4FA 23848

2.4 TDE Dízel 2402 92kW (125LE) 2402ccm DOFA 17782

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom