Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb első tengely bal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-263851
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1993565
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
15 060 Ft
-12%
Online ár:
13 210 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (8)

Termékfotó
Optimal támcsapágy gólyaláb bal,jobb,elsőtengely,görgőscsapággyal
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: F8-7462
Kártyaszám: 1993580
10
20 740 Ft-tól
Beépítési oldal:
bal
Beépítési oldal:
jobb
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapággyal
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,csapágy nélkül
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 102079
Kártyaszám: 2006314
16
13 000 Ft-tól
Páros cikkszám:
102080
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Tömeg [kg]:
0,71
OE-számhoz:
51925-S7A-024
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HONDA (51726-S5A-004)
HONDA (51726-SJF-004)
HONDA (51925-S6A-014)
HONDA (51925-S7A-024)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Páros cikkszám
12-263868
Tovább olvasom

1.4 iS (EP1) Benzin 1396 66kW (90LE) 1396ccm D14Z5D14Z6 15525

1.6 i Benzin 1590 81kW (110LE) 1590ccm D16V1D16W7 15526

1.7 CTDi Dízel 1686 74kW (100LE) 1686ccm 4EE-2 16522

2.0 Type-R Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm K20A2 16287

2.0 i Sport Benzin 1998 118kW (160LE) 1998ccm K20A3 18063

2.0 (RD5) Benzin 1998 110kW (150LE) 1998ccm K20A4 16573

2.2 CTDi (RD9) Dízel 2204 103kW (140LE) 2204ccm N22A2 18473

1.7 16V (RN1) Benzin 1668 92kW (125LE) 1668ccm D17A2D17A5 15955

2.0 16V (RN3) Benzin 1998 115kW (156LE) 1998ccm K20A1K20A5 15956

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom