Powered by Smartsupp Honda STREAM 2001-2006 (RN) első tengely bal torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb első tengely bal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-263851
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1993565
3 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
34 090 Ft
-9%
Online ár:
30 990 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 14:00-ig leadott rendelés másnap; 14:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 14:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 14:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 14:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 14:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 14:00-ig leadott rendelést másnap; 14:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Figyelem! Ebben a beszerzési variációban a karosszéria POLCAR és gyári termékek nem visszáruzhatóak! Csapágyaknál a visszavétel feltétele a bontatlan csomagolás. (105)

Termékfotó
Optimal támcsapágy gólyaláb bal,jobb,elsőtengely,görgőscsapággyal
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: F8-7462
Kártyaszám: 1993580
16
20 170 Ft-tól
Beépítési oldal:
bal
Beépítési oldal:
jobb
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapággyal
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,csapágy nélkül
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 102079
Kártyaszám: 2006314
18
13 320 Ft-tól
Páros cikkszám:
102080
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Tömeg [kg]:
0,71
OE-számhoz:
51925-S7A-024
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HONDA (51726-S5A-004)
HONDA (51726-SJF-004)
HONDA (51925-S6A-014)
HONDA (51925-S7A-024)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Páros cikkszám
12-263868
Tovább olvasom

2.0 (RD5) benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1998ccm) Eng.code: K20A4 Type id: 16573

2.2 CTDi (RD9) diesel (2.2 16V 103kw 140LE 2204ccm) Eng.code: N22A2 Type id: 18473

1.4 iS (EP1, EU5, EU7) benzin (1.4 16V 66kw 90LE 1396ccm) Eng.code: D14Z5,D14Z6 Type id: 15525

1.6 i (EP2, EU8, EU6) benzin (1.6 16V 81kw 110LE 1590ccm) Eng.code: D16V1,D16W7 Type id: 15526

1.7 CTDi (EP4, EU9) diesel (1.7 16V 74kw 100LE 1686ccm) Eng.code: 4EE-2 Type id: 16522

2.0 Type-R (EP3) benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1998ccm) Eng.code: K20A2 Type id: 16287

2.0 i Sport (EV1) benzin (2.0 16V 118kw 160LE 1998ccm) Eng.code: K20A3 Type id: 18063

1.7 16V (RN1) benzin (1.7 16V 92kw 125LE 1668ccm) Eng.code: D17A2,D17A5 Type id: 15955

2.0 16V (RN3) benzin (2.0 16V 115kw 156LE 1998ccm) Eng.code: K20A1,K20A5 Type id: 15956

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom