Powered by Smartsupp Honda CIVIC VIII 2005- Hatchback (FN, FK) lendkerék
Univerzális menü

Sachs lendkerék csavarkészlet nélkül

Dual-mass flywheel
Cikkszám: 2294 501 180
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1998286
Termékfotó
Valeo lendkerék csavarkészlettel,ppg6 váltóhoz,6 fokozatú kézi
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 836565
Kártyaszám: 1998287
11
188 046 Ft-tól
Motorfelszerelés:
kettős tömegű lendkerékkel rendelkező járművekhez
Külső átmérő [mm]:
305,55
rögzítő furatok száma:
8
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csavarkészlettel
Lendkerék vastagság [mm]:
67
Tömeg [kg]:
14,91
Külső átmérő [mm]:
306
Meghúzási nyomaték [Nm]:
118
További termékek
Átmérő [mm]
240
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
csavarkészlet nélkül
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Külső átmérő [mm]
240
Tovább olvasom

2.2 i-CTDi (CN1) diesel (2.2 16V 103kw 140LE 2204ccm) Eng.code: N22A1 Type id: 17485

2.2 i-CTDi (CN2) diesel (2.2 16V 103kw 140LE 2204ccm) Eng.code: N22A1 Type id: 17486

2.2 CTDi (RD9) diesel (2.2 16V 103kw 140LE 2204ccm) Eng.code: N22A2 Type id: 18473

2.2 i-CTDi 4WD (RE6) diesel (2.2 16V 103kw 140LE 2204ccm) Eng.code: N22A2 Type id: 22651

2.2 i-DTEC (FK3) diesel (2.2 16V 110kw 150LE 2199ccm) Eng.code: N22B4 Type id: 13927

2.2 CTDi (FK3) diesel (2.2 16V 103kw 140LE 2204ccm) Eng.code: N22A2 Type id: 19242

2.2 i CTDi (BE5) diesel (2.2 16V 103kw 140LE 2204ccm) Eng.code: N22A1 Type id: 18231

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom