Powered by Smartsupp Honda CIVIC VI 1996-2000 kupé (EJ, EM1) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet

Honda Civic 1.6 benzin
Cikkszám: 3000 831 701
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2001213
Termékfotó
Rymec kuplungkészlet kinyomó csapággyal
Gyártó: RYMEC
Cikkszám: JT9363
Kártyaszám: 1983538
10
31 100 Ft-tól
Fogszám:
20
Átmérő [mm]:
212
többrészes:
háromrészes
Tányér átmérő [mm]:
212
Agyprofil:
20.2x22
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kinyomó csapággyal
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
212
Dörzsbevonat külső átmérő 1 [mm]:
212
Termékfotó
Valeo kuplungkészlet kuplung nyomólappal,kuplungtárcsával,kinyomó csapággyal
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 801607
Kártyaszám: 1983540
25
39 910 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Külső átmérő [mm]:
213
Kinyomó erő [N]:
3 750
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Külső átmérő 1 [mm]:
212
Fogszám:
20
Agyprofil:
22 x 20
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kinyomó csapággyal
Működtetési mód:
nyomó működtetés
Tömeg [kg]:
4,7
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
213
Kuplung:
Nyomással működtetett tengelykapcs. rendelkező járművekhez
Előfeszítő erő [N]:
3 750
További termékek
Átmérő [mm]
200
Alkatrészek lásd az alkatrészlistát
Fogszám
20
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 i (EJ6) benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1590ccm) Eng.code: D16Y7 Type id: 17525

1.6 i Vtec (EM1) benzin (1.6 16V 118kw 160LE 1595ccm) Eng.code: B16A2 Type id: 18832

1.6 i Vtec (EM1) benzin (1.6 16V 92kw 125LE 1590ccm) Eng.code: D16Y8 Type id: 17524

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom