Powered by Smartsupp SACHS kuplungkészlet
Univerzális menü

SACHS kuplungkészlet

508 2.0 dízel/ele,C4 2.0 dízel
Cikkszám: 3000 951 647
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 20013379
Termékfotó
Valeo kuplungkészlet kuplung nyomólappal,kuplungtárcsával,kinyomócsapágy nélkül
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 832644
Kártyaszám: 1539138
7
99 139 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
240
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Fogszám:
26
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kinyomócsapágy nélkül
Tömeg [kg]:
5,21
Tömeg [kg]:
5,19
Tömeg [kg]:
5,126
További termékek
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 HDi 138 diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RHJ(DW10BTED4),RHR(DW10BTED4) Type id: 22484

2.0 HDi 150 diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1997ccm) Eng.code: RHE(DW10CTED4) Type id: 31745

2.0 HDi 138 diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RHJ(DW10BTED4),RHR(DW10BTED4) Type id: 19750

2.0 HDi 150 diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1997ccm) Eng.code: RHE(DW10CTED4) Type id: 31743

2.0 HDi Hybrid4 AWC dízel/elektromos (2.0 16V 147kw 200LE 1997ccm) Eng.code: RHC(DW10CTED4) Type id: 58646

2.0 HDi RXH Hybrid4 dízel/elektromos (2.0 16V 147kw 200LE 1997ccm) Eng.code: RHC(DW10CTED4) Type id: 106512

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom