Powered by Smartsupp SACHS lengéscsillapító
Univerzális menü

SACHS lengéscsillapító

4 2.0 benzin,2.0 dízel/ele,3.0 benzin/el,3.0 dízel/ele
Cikkszám: 560 024
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 20013610
Termékfotó
ABAKUS lengéscsillapító
Gyártó: ABAKUS
Cikkszám: 232-01-007
Kártyaszám: 20340662
1
11 940 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Szakszemélyz. végzett összeszerelés/szétszerelés szükséges!:
További termékek
Lengéscsillapító-típus
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

420 d Mild-Hybrid dízel/elektromos (2.0 16V 140kw 190LE 1995ccm) Eng.code: B47D20B,JA1 Type id: 144695

420 d Mild-Hybrid xDrive dízel/elektromos (2.0 16V 140kw 190LE 1995ccm) Eng.code: B47D20B,JA1 Type id: 144696

420 i benzin (2.0 16V 135kw 184LE 1998ccm) Eng.code: B46B20B,B48B20A Type id: 144692

430 d Mild-Hybrid xDrive dízel/elektromos (3.0 24V 210kw 286LE 2993ccm) Eng.code: B57D30B Type id: 147747

430 i benzin (2.0 16V 180kw 245LE 1998ccm) Eng.code: B46B20B,B48B20B Type id: 144693

430 i xDrive benzin (2.0 16V 180kw 245LE 1998ccm) Eng.code: B48B20B Type id: 147092

430 i xDrive benzin (2.0 16V 190kw 258LE 1998ccm) Eng.code: B46B20B Type id: 152953

M440 i Mild-Hybrid xDrive benzin/elektromos (3.0 24V 275kw 374LE 2998ccm) Eng.code: B58B30B,JA1 Type id: 144694

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom