Powered by Smartsupp BILSTEIN futómű rugó
Univerzális menü

BILSTEIN futómű rugó

Citigo,Fabia,Ibiza,Mii,Polo,Up!
Cikkszám: 37-312664
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 20205350
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.4 TDI diesel (1.4 12V 66kw 90LE 1422ccm) Eng.code: CUSB Type id: 113871

1.4 TDI diesel (1.4 12V 77kw 105LE 1422ccm) Eng.code: CUTA,CYZA Type id: 113872

1.4 TDI diesel (1.4 12V 66kw 90LE 1422ccm) Eng.code: CUSB Type id: 113898

1.4 TDI diesel (1.4 12V 77kw 105LE 1422ccm) Eng.code: CUTA,CYZA Type id: 113899

electric villamos (61kw 83LE) Eng.code: EBMA Type id: 137676

e iV villamos (61kw 83LE) Eng.code: EBMA Type id: 140638

1.4 TDI diesel (1.4 12V 55kw 75LE 1422ccm) Eng.code: CUSA Type id: 117784

1.4 TDI diesel (1.4 12V 66kw 90LE 1422ccm) Eng.code: CUSB Type id: 108659

1.4 TDI diesel (1.4 12V 77kw 105LE 1422ccm) Eng.code: CUTA Type id: 108660

1.4 TSI benzin (1.4 16V 110kw 150LE 1395ccm) Eng.code: CZEA Type id: 105717

e-Up villamos (60kw 82LE) Eng.code: EABA Type id: 100080

e-Up villamos (61kw 83LE) Eng.code: EBMA Type id: 137671

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom