Powered by Smartsupp SACHS lengéscsillapító
Univerzális menü

SACHS lengéscsillapító

Karoq 1.0 benzin,1.4 benzin,1.5 benzin,1.6 dízel,2.0 dízel
Cikkszám: 350 643
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 20214004
Termékfotó
Optimal lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-3655G
Kártyaszám: 1141011
51
28 350 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Menetméret:
M14x1,5
Hajtókar hossza [mm]:
204,5
dugattyúrúd átmérő [mm]:
25
Rugóstag külső átmérő [mm]:
55
Hajtókar hossza [mm]:
205
Hossz 2 [mm]:
548
PR-számhoz:
G02
PR-számhoz:
G06
PR-számhoz:
G25
PR-számhoz:
G28
PR-számhoz:
G29
PR-számhoz:
G32
A dugattyúrúd hossza [mm]:
205
További termékek
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.0 TSI benzin (1.0 12V 85kw 115LE 999ccm) Eng.code: CHZJ,DKRF Type id: 128286

1.4 TSI benzin (1.4 16V 110kw 150LE 1395ccm) Eng.code: CZEA,DJKA Type id: 141828

1.5 TSI 4x4 benzin (1.5 16V 110kw 150LE 1498ccm) Eng.code: DADA,DPCA Type id: 134266

1.5 TSI benzin (1.5 16V 110kw 150LE 1498ccm) Eng.code: DADA,DPCA,DXDB Type id: 128287

1.6 TDI diesel (1.6 16V 85kw 115LE 1598ccm) Eng.code: DDYA,DGTE Type id: 128288

2.0 TDI 4x4 diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: DFFA,DTTC Type id: 128289

2.0 TDI 4x4 diesel (2.0 16V 140kw 190LE 1968ccm) Eng.code: DFHA Type id: 128471

2.0 TDI diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: DFFA,DTTA Type id: 135315

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom