Powered by Smartsupp Hyundai ACCENT I 1994-2000 (X-3) bal lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Hyundai Accent 1.3 benzin,Accent 1.5 benzin
Cikkszám: 313 843
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2024811

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HONDA (5535122651)

HYUNDAI (55351-22651)
HYUNDAI (5535122952)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SFE26X208A
Beépítési oldal
bal
Páros cikkszám
313 842
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.3 benzin (1.3 12V 44kw 60LE 1341ccm) Eng.code: G4CH,G4EH Type id: 4537

1.3 benzin (1.3 12V 55kw 75LE 1341ccm) Eng.code: G4DH,G4EH Type id: 4538

1.3 i 12V benzin (1.3 12V 62kw 84LE 1341ccm) Eng.code: G4EH Type id: 4539

1.5 i 12V benzin (1.5 12V 65kw 88LE 1495ccm) Eng.code: G4EK Type id: 4540

1.5 i 16V benzin (1.5 16V 73kw 99LE 1495ccm) Eng.code: G4FK Type id: 5365

1.3 benzin (1.3 12V 44kw 60LE 1341ccm) Eng.code: G4CH,G4EH Type id: 4541

1.3 benzin (1.3 12V 55kw 75LE 1341ccm) Eng.code: G4DH,G4EH Type id: 4542

1.3 i 12V benzin (1.3 12V 62kw 84LE 1341ccm) Eng.code: G4EH Type id: 4543

1.5 i 12V benzin (1.5 12V 65kw 88LE 1495ccm) Eng.code: G4EK Type id: 4544

1.5 i 16V benzin (1.5 16V 73kw 99LE 1495ccm) Eng.code: G4FK Type id: 5366

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom