Powered by Smartsupp Renault ESPACE II 1991-1996 (J/S63) hátsótengely fékbetét készlet
Univerzális menü

TOMEX BRAKES fékbetét készlet

Espace 2.0 benzin 2.0 benzin,2.1 dízel 2.1 dízel,2.8 benzin 2.8 benzin
Cikkszám: TX 10-432
Gyártó: TOMEX BRAKES
Kártyaszám: 20312103
Termékfotó
Febi Bilstein fékbetétkészlet tárcsafék 108,8mm,49,6mm,hátsótengely
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 16407
Kártyaszám: 2884924
32
5 600 Ft-tól
Hossz [mm]:
108,8
Szélesség [mm]:
49,6
Vizsgálat jelzés:
ECE R90 Approved
Beépítési oldal:
hátsótengely
Vastagság 1 [mm]:
14
Tömeg [kg]:
0,9
Kopásjelző érintkező:
akusztikus kopásjelzéssel
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Vastagság [mm]
14
Szélesség [mm]
108,9
Magasság [mm]
48,4
Kopásjelző érintkező
akusztikus kopásjelzéssel
Fékrendszer
Bendix
Tömeg [kg]
0,89
Tovább olvasom

2.0 (J636) benzin (2.0 8V 76kw 103LE 1995ccm) Eng.code: J7R768 Type id: 3773

2.1 TD (J63E) diesel (2.1 8V 66kw 90LE 2068ccm) Eng.code: J8S612 Type id: 4749

2.8 V6 (J638, J63J) benzin (2.8 12V 110kw 150LE 2849ccm) Eng.code: Z7W712,Z7W713,Z7W717 Type id: 2126

Tovább olvasom
A TOMEX BRAKES cég a legnagyobb és legtapasztaltabb fékrendszer-alkatrészek gyártására szakosodott lengyel vállalat, amely nemcsak Lengyelországban, hanem a külföldi piacon is elismert. Minden TOMEX BRAKES márka által kínált termék a legmodernebb technológiák alkalmazásával kerül gyártásra, az eredeti autóalkatrészekhez hasonló minőségben (OE osztály). A lengyel TOMEX BRAKES márka féktárcsái a legjobb minőségű öntöttvasból készülnek, optimálisan kiválasztott széntartalommal. Az öntési folyamatot modern számítógépes rendszerek felügyelik, és a lemezeket precíz geometriai megmunkálásnak vetik alá. A gyártás során felhasznált anyag összetétele lehetővé teszi a fékezési folyamat hőmérséklet-eloszlásának kiegyensúlyozását, és ezáltal minimálisra csökken a repedés jelensége magas hőmérséklet hatására (hőmérsékleti repedés). Hatékonyan kiküszöböli a keresztirányú vagy felületi repedéseket és a vonaltorzulások kockázatát is. A tárcsák védőréteggel történő bevonásának gyártási folyamata jobban megvédi a termékeket a korróziótól, valamint megkönnyíti azok autóba történő beépítését, mert az ilyen korongok nem igényelnek zsírtalanítást.
Tovább olvasom