Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb

Hyundai Accent,Kia Rio
Cikkszám: 803 387
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2034462
1 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
21 840 Ft
-9%
Online ár:
19 850 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés másnap; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 12:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 12:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 12:00-ig leadott rendelést másnap; 12:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(134)

Termékfotó
Blue Print támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADG080304
Kártyaszám: 2034430
27
7 780 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,354
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
OE-számhoz:
55311-1G000
Beépítési oldal:
hátsótengely
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 106423
Kártyaszám: 2034437
25
6 790 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,354
OE-számhoz:
55311-1G000
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (55311-1G000)

KIA (55311-1G000)


További olvasom
Beépítési oldal
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal
Hátsó tengely jobb
OE-számhoz
55311-1G000
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Tovább olvasom

1.4 GL Benzin 1399 71kW (97LE) 1399ccm G4EE 19900

1.5 CRDi GLS Dízel 1493 81kW (110LE) 1493ccm D4FA 19903

1.6 GLS Benzin 1599 82kW (112LE) 1599ccm G4ED 19902

1.4 GL Benzin 1399 71kW (97LE) 1399ccm G4EE 19904

1.5 CRDi GLS Dízel 1493 81kW (110LE) 1493ccm D4FA 19907

1.6 GLS Benzin 1599 82kW (112LE) 1599ccm G4ED 19906

1.4 16V Benzin 1399 71kW (97LE) 1399ccm G4EE 18796

1.5 CRDi Dízel 1493 65kW (88LE) 1493ccm D4FA 53616

1.5 CRDi Dízel 1493 81kW (110LE) 1493ccm D4FA 18798

1.6 CVVT Benzin 1599 82kW (112LE) 1599ccm G4ED 18797

1.4 16V Benzin 1399 71kW (97LE) 1399ccm G4EE 18799

1.5 CRDi Dízel 1493 65kW (88LE) 1493ccm D4FA 110765

1.5 CRDi Dízel 1493 81kW (110LE) 1493ccm D4FA 18801

1.6 16V Benzin 1599 82kW (112LE) 1599ccm G4ED 18800

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom