Powered by Smartsupp Mercedes-Benz X-CLASS 2017- (470) féktárcsa
Univerzális menü

BOSCH féktárcsa

X-Class 2.3 dízel 2.3 dízel
Cikkszám: 0 986 479 J68
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 20466796
Termékfotó
A.B.S. féktárcsa bevonatolt,szellőztetett
Gyártó: A.B.S.
Cikkszám: 17886
Kártyaszám: 2484809
72
14 440 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
308
Féktárcsavastagság [mm]:
18
Minimális vastagság [mm]:
16
Magasság [mm]:
62
Keréktárcsa lyukszáma:
6
Féktárcsa fajta:
Szellőztetett
Agyátmérő [mm]:
68
Kerékcsavarfurat-átmérő [mm]:
114,3
Felület:
bevonatolt
Tömeg [kg]:
6,36
lyukkörátmérő [mm]:
114,3
Agyátmérő [mm]:
201
Tömeg [kg]:
6,54
Magasság [mm]:
62,3
Termékfotó
Textar féktárcsa bevonatolt,belső hűtésű
Gyártó: TEXTAR
Cikkszám: 92296403
Kártyaszám: 2484835
19
21 620 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
308
Féktárcsavastagság [mm]:
18
Féktárcsa fajta:
Belső hűtésű
Minimális vastagság [mm]:
16
Magasság [mm]:
61,2
Furat/lyukszám:
06/07
lyukkörátmérő [mm]:
114,3
Centrírozási átmérő [mm]:
68
Tömeg [kg]:
6,1
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kerékagy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kerékrögzítő csavar nélkül
Felület:
bevonatolt
Csomagolási hossz [cm]:
35
Csomagolási szélesség [cm]:
33,5
Csomagolási magasság [cm]:
15
Belső átmérő [mm]:
190
Kerékcsavarfurat-átmérő [mm]:
12,7
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kerékcsapágy nélkül
Csomagolási hossz [cm]:
32,8
Csomagolási szélesség [cm]:
32,8
Csomagolási magasság [cm]:
15,5
Kerékcsap-furatátmérő [mm]:
12,7
Termékfotó
TRW féktárcsa lakkozott,szellőztetett
Gyártó: TRW
Cikkszám: DF6967
Kártyaszám: 2484837
13
24 610 Ft-tól
Féktárcsa fajta:
Szellőztetett
Külső átmérő [mm]:
308
Féktárcsavastagság [mm]:
18
Minimális vastagság [mm]:
16
Lyukszám:
6
Menetméret:
12,8
lyukkörátmérő [mm]:
114,3
Magasság [mm]:
60,7
Centrírozási átmérő [mm]:
68
Szín:
fekete
Felület:
lakkozott
Vizsgálat jelzés:
E1 90R-02 C0226/0643
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Febi Bilstein féktárcsa bevonatolt,belső hűtésű
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 178650
Kártyaszám: 14248314
15
17 340 Ft-tól
Féktárcsavastagság [mm]:
18
Keréktárcsa lyukszáma:
6
rögzítő furatok száma:
1
Vastagság [mm]:
61
Külső átmérő [mm]:
308
lyukkörátmérő [mm]:
114,3
Felület:
bevonatolt
Féktárcsa fajta:
Belső hűtésű
Beépítési oldal:
hátsótengely
Minimális vastagság [mm]:
16
Centrírozási átmérő [mm]:
68
Tömeg [kg]:
6
Szervizinformáció figyelembe veendő:
lyukkörátmérő [mm]:
114
További termékek
Külső átmérő [mm]
308
Féktárcsavastagság [mm]
18
Minimális vastagság [mm]
16
Magasság [mm]
61,2
lyukkörátmérő [mm]
114,3
Féktárcsa fajta
Szellőztetett
Centrírozási átmérő [mm]
68
Lyukszám
6
Felület
bevonatolt
Feldolgozás
magas széntartalmú
ECE-szabvány szerinti
ECE-R90
Furatátmérőig [mm]
12,8
Tovább olvasom

X 220 d 4-matic (470.211) diesel (2.3 16V 120kw 163LE 2298ccm) Eng.code: OM699.300,OM699.302,OM699.304 Type id: 128601

X 250 d (470.230) diesel (2.3 16V 140kw 190LE 2298ccm) Eng.code: OM699.301,OM699.303,OM699.305 Type id: 128603

X 250 d 4-matic (470.231) diesel (2.3 16V 140kw 190LE 2298ccm) Eng.code: OM699.301,OM699.303,OM699.305 Type id: 128602

X 250 d 4-matic (470.231) diesel (2.3 16V 140kw 190LE 2298ccm) Eng.code: OM699.301,OM699.303,OM699.305 Type id: 129693

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom