Powered by Smartsupp BILSTEIN lengéscsillapító
Univerzális menü

BILSTEIN lengéscsillapító

C-Class 2.1 dízel/ele 2.1 dízel/elektromos
Cikkszám: 24-281621
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 20566964
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 376263SP
Kártyaszám: 2385378
47
25 100 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
1,52
Hossz 1 [mm]:
408
Hossz 2 [mm]:
580
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
Csomagolási hossz [cm]:
60
Csomagolási szélesség [cm]:
7
Csomagolási magasság [cm]:
7,2
Gyártó korlátozás:
5412096759871
Csomagolási hossz [mm]:
60
Termékfotó
MONROE lengéscsillapító
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G43155
Kártyaszám: 20469642
9
18 190 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
Hossz 1 [mm]:
408
Hossz 2 [mm]:
580
Tömeg [kg]:
1,52
Csomagolási hossz [mm]:
60
Csomagolási szélesség [cm]:
7
Csomagolási magasság [cm]:
7,2
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Egycsöves
Tovább olvasom

C 300 BlueTEC Hybrid / h (205.012) dízel/elektromos (2.1 16V 170kw 231LE 2143ccm) Eng.code: OM651.921 Type id: 106292

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom