Powered by Smartsupp Hyundai i30 2007-2011 (FD) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely,kézi kapcsolású váltó,teljesen automata

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-256648
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2079015
Termékfotó
Sachs futómű rugó 318mm,hátsótengely
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 246
Kártyaszám: 2079075
13
18 910 Ft-tól
Jellemző méret:
ACF
Hossz [mm]:
318
Külső átmérő [mm]:
99,5
Átmérő [mm]:
11,5
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Külső átmérő [mm]:
100
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,311mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RC6368
Kártyaszám: 2180402
14
14 220 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
AC
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,77
Vastagság 1 [mm]:
11,3
Külső átmérő [mm]:
100
Hossz [mm]:
311
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (55350-1H500)
HYUNDAI (55350-1H510)
HYUNDAI (55350-2H101)
HYUNDAI (55350-2H121)
HYUNDAI (55350-2L200)
HYUNDAI (55350-2L210)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Rugóforma
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Tovább olvasom

1.4 benzin (1.4 16V 77kw 105LE 1396ccm) Eng.code: G4FA Type id: 28579

1.4 benzin (1.4 16V 80kw 109LE 1396ccm) Eng.code: G4FA Type id: 23433

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 66kw 90LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 28581

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 85kw 116LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 23436

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 94kw 128LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 11146

1.6 benzin (1.6 16V 85kw 116LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 28580

1.6 benzin (1.6 16V 90kw 122LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 23434

1.6 benzin (1.6 16V 93kw 126LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 30900

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 58603

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 23437

2.0 benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1975ccm) Eng.code: G4GC Type id: 23435

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom