Powered by Smartsupp Hyundai i30 2007-2011 (FD) bal lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Hyundai i30
Cikkszám: 314 894
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2080710
Termékfotó
Optimal lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-3117GL
Kártyaszám: 2080702
5
20 123 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
OE-számhoz:
54651-2L101
OE-számhoz:
54651-2L201
OE-számhoz:
54651-2L501
OE-számhoz:
54651-2L601
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Menetméret:
M12x1.25
Hajtókar hossza [mm]:
228
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Rögzítő furatok távolsága [mm]:
60
dugattyúrúd átmérő [mm]:
20
Páros cikkszám:
A-3117GR
Rugóstag külső átmérő [mm]:
50
Furatátmérő 1 [mm]:
14,2
Furatátmérő 2 [mm]:
14,2
A dugattyúrúd hossza [mm]:
228
1. furatátmérő [mm]:
14,2
2. furatátmérő [mm]:
14,2
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (546512L501)
HYUNDAI (54651-2L601)
HYUNDAI (54651-2L201)
HYUNDAI (54651-2L101)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SFE30/20149A
Beépítési oldal
bal
Páros cikkszám
314 895
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Első tengely bal
Tovább olvasom

1.4 benzin (1.4 16V 77kw 105LE 1396ccm) Eng.code: G4FA Type id: 28579

1.4 benzin (1.4 16V 80kw 109LE 1396ccm) Eng.code: G4FA Type id: 23433

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 66kw 90LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 28581

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 85kw 116LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 23436

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 94kw 128LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 11146

1.6 benzin (1.6 16V 85kw 116LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 28580

1.6 benzin (1.6 16V 90kw 122LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 23434

1.6 benzin (1.6 16V 93kw 126LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 30900

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 58603

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 23437

2.0 benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1975ccm) Eng.code: G4GC Type id: 23435

1.4 benzin (1.4 16V 77kw 105LE 1396ccm) Eng.code: G4FA Type id: 10609

1.4 benzin (1.4 16V 80kw 109LE 1396ccm) Eng.code: G4FA Type id: 33176

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 66kw 90LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 28583

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 85kw 116LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 25450

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 94kw 128LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 11147

1.6 benzin (1.6 16V 85kw 116LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 28582

1.6 benzin (1.6 16V 90kw 122LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 25448

1.6 benzin (1.6 16V 93kw 126LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 28585

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 58604

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 28584

2.0 benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1975ccm) Eng.code: G4GC Type id: 25449

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom