Powered by Smartsupp Hyundai i30 2011-2016 (GD) hátsótengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb hátsótengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-263592
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2080954
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
29 030 Ft
-9%
Online ár:
26 390 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Blue Print támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADBP800251
Kártyaszám: 2080956
34
8 840 Ft-tól
Belső átmérő [mm]:
11
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,382
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Belső átmérő [mm]:
10,8
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 175638
Kártyaszám: 2080963
32
9 150 Ft-tól
Belső átmérő [mm]:
10,8
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,382
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Metzger támcsapágy gólyaláb hátsótengely, kétoldali
Gyártó: METZGER
Cikkszám: 6490103
Kártyaszám: 2080982
10
10 370 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 benzin (1.4 16V 77kw 105LE 1396ccm) Eng.code: G4FA Type id: 28579

1.4 benzin (1.4 16V 80kw 109LE 1396ccm) Eng.code: G4FA Type id: 23433

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 66kw 90LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 28581

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 85kw 116LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 23436

1.6 benzin (1.6 16V 85kw 116LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 28580

1.6 benzin (1.6 16V 90kw 122LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 23434

1.6 benzin (1.6 16V 93kw 126LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 30900

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 58603

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 23437

2.0 benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1975ccm) Eng.code: G4GC Type id: 23435

1.4 benzin (1.4 16V 77kw 105LE 1396ccm) Eng.code: G4FA Type id: 10609

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 66kw 90LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 28583

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 85kw 116LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 25450

1.6 benzin (1.6 16V 90kw 122LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 25448

1.6 benzin (1.6 16V 93kw 126LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 28585

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 58604

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 28584

2.0 benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1975ccm) Eng.code: G4GC Type id: 25449

1.4 CRDi diesel (1.4 16V 66kw 90LE 1396ccm) Eng.code: D4FC Type id: 4144

1.4 benzin (1.4 16V 73kw 99LE 1396ccm) Eng.code: G4FA Type id: 3784

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 81kw 110LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 56806

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 94kw 128LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 55571

1.6 GDI benzin (1.6 16V 99kw 135LE 1591ccm) Eng.code: G4FD Type id: 16283

1.6 benzin (1.6 16V 88kw 120LE 1591ccm) Eng.code: G4FC,G4FG Type id: 9441

1.6 benzin (1.6 16V 95kw 129LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 55786

1.4 CRDi diesel (1.4 16V 66kw 90LE 1396ccm) Eng.code: D4FC Type id: 56801

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 81kw 110LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 56803

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 94kw 128LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 56802

1.6 benzin (1.6 16V 95kw 129LE 1591ccm) Eng.code: G4FD Type id: 56804

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom