Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb hátsótengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-263592
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2080954
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
27 440 Ft
-9%
Online ár:
24 940 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Blue Print támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADBP800251
Kártyaszám: 2080956
29
8 770 Ft-tól
Belső átmérő [mm]:
11
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,382
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Belső átmérő [mm]:
10,8
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
hátsótengely
Termékfotó
Metzger támcsapágy gólyaláb hátsótengely, kétoldali
Gyártó: METZGER
Cikkszám: 6490103
Kártyaszám: 2080982
10
10 090 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 Benzin 1396 77kW (105LE) 1396ccm G4FA 28579

1.4 Benzin 1396 80kW (109LE) 1396ccm G4FA 23433

1.6 Benzin 1591 85kW (116LE) 1591ccm G4FC 28580

1.6 Benzin 1591 90kW (122LE) 1591ccm G4FC 23434

1.6 Benzin 1591 93kW (126LE) 1591ccm G4FC 30900

1.6 CRDi Dízel 1582 66kW (90LE) 1582ccm D4FB 28581

1.6 CRDi Dízel 1582 85kW (116LE) 1582ccm D4FB 23436

2.0 Benzin 1975 105kW (143LE) 1975ccm 23435

2.0 CRDi Dízel 1991 100kW (136LE) 1991ccm D4EA 58603

2.0 CRDi Dízel 1991 103kW (140LE) 1991ccm D4EA 23437

1.4 Benzin 1396 73kW (99LE) 1396ccm G4FA 3784

1.4 CRDi Dízel 1396 66kW (90LE) 1396ccm D4FC 4144

1.6 Benzin 1591 88kW (120LE) 1591ccm G4FC 9441

1.6 Benzin 1591 95kW (129LE) 1591ccm G4FC 55786

1.6 CRDi Dízel 1582 81kW (110LE) 1582ccm D4FB 56806

1.6 CRDi Dízel 1582 94kW (128LE) 1582ccm D4FB 55571

1.6 GDI Benzin 1591 99kW (135LE) 1591ccm G4FD 16283

1.4 Benzin 1396 77kW (105LE) 1396ccm G4FA 10609

1.6 Benzin 1591 90kW (122LE) 1591ccm G4FC 25448

1.6 Benzin 1591 93kW (126LE) 1591ccm G4FC 28585

1.6 CRDi Dízel 1582 66kW (90LE) 1582ccm D4FB 28583

1.6 CRDi Dízel 1582 85kW (116LE) 1582ccm D4FB 25450

2.0 Benzin 1975 105kW (143LE) 1975ccm 25449

2.0 CRDi Dízel 1991 100kW (136LE) 1991ccm D4EA 58604

2.0 CRDi Dízel 1991 103kW (140LE) 1991ccm D4EA 28584

1.4 Benzin 1396 73kW (99LE) 1396ccm G4FA 56798

1.4 CRDi Dízel 1396 66kW (90LE) 1396ccm D4FC 56801

1.6 Benzin 1591 88kW (120LE) 1591ccm G4FC 56799

1.6 Benzin 1591 95kW (129LE) 1591ccm G4FD 56804

1.6 CRDi Dízel 1582 81kW (110LE) 1582ccm D4FB 56803

1.6 CRDi Dízel 1582 94kW (128LE) 1582ccm D4FB 56802

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom