Powered by Smartsupp Kia CEED 2012- (JD) lendkerék
Univerzális menü

Sachs lendkerék csavarkészlet nélkül

Dual-mass flywheel
Cikkszám: 2294 701 051
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2087920

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (23260-2B710)

KIA (23260-2B710)


Tovább olvasom
Külső átmérő [mm]
235
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
csavarkészlet nélkül
további szükséges cikkek (cikkszám)
1874 000 082
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 T-GDi benzin (1.6 16V 130kw 177LE 1591ccm) Eng.code: G4FJ Type id: 115212

1.6 T-GDi Összkerékhajtás benzin (1.6 16V 130kw 177LE 1591ccm) Eng.code: G4FJ Type id: 114609

1.6 T-GDI benzin (1.6 16V 137kw 186LE 1591ccm) Eng.code: G4FJ Type id: 56736

1.6 T-GDI benzin (1.6 16V 137kw 186LE 1591ccm) Eng.code: G4FJ Type id: 111156

1.6 T-GDI GT benzin (1.6 16V 150kw 204LE 1591ccm) Eng.code: G4FJ Type id: 134610

1.6 T-GDI GT benzin (1.6 16V 150kw 204LE 1591ccm) Eng.code: G4FJ Type id: 134608

1.6 T-GDI benzin (1.6 16V 130kw 177LE 1591ccm) Eng.code: G4FJ Type id: 118593

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom