Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-238340
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2089179
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
43 390 Ft
-9%
Online ár:
39 440 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
MaxGear lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: Maxgear
Cikkszám: 11-1006
Kártyaszám: 2089198
3
12 920 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul villa
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 349244
Kártyaszám: 2093660
9
22 160 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul villa
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 316 604
Kártyaszám: 2093687
10
23 350 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SEOV30/13X183A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul villa
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Optimal lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,alul szem
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: A-5080G
Kártyaszám: 3320203
12
18 160 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Futómű:
sportfutóművel szerelt járművekhez
Futómű:
rossz úti kivitelhez
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,5
Rugóstag külső átmérő [mm]:
45
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (55311 3V010)
HYUNDAI (553113V110)
HYUNDAI (553113V210)
HYUNDAI (553113V310)
HYUNDAI (553113V410)
HYUNDAI (553113V510)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul villa
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.6 GDI Benzin 1591 99kW (135LE) 1591ccm G4FD 55572

1.7 CRDI Dízel 1685 104kW (141LE) 1685ccm D4FD 115229

1.7 CRDi Dízel 1685 100kW (136LE) 1685ccm D4FD 55575

1.7 CRDi Dízel 1685 85kW (116LE) 1685ccm D4FD 55574

2.0 GDI Benzin 1999 130kW (177LE) 1999ccm G4NC 129307

2.0 GDI Benzin 1999 131kW (178LE) 1999ccm G4NC 55573

2.0 GDi Benzin 1999 121kW (165LE) 1999ccm G4NC 111080

1.6 GDI Benzin 1591 99kW (135LE) 1591ccm G4FD 10618

1.7 CRDi Dízel 1685 100kW (136LE) 1685ccm D4FD 10623

1.7 CRDi Dízel 1685 104kW (141LE) 1685ccm D4FD 113136

1.7 CRDi Dízel 1685 85kW (116LE) 1685ccm D4FD 10622

2.0 GDI Benzin 1999 130kW (177LE) 1999ccm G4NC 10620

2.0 GDi Benzin 1999 121kW (165LE) 1999ccm G4NC 115231

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom