Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb elsőtengely,bal,jobb

Hyundai Sonata,i40,Kia Optima
Cikkszám: 803 386
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2089326
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
16 450 Ft
-12%
Online ár:
14 430 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés másnap; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 12:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 12:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 12:00-ig leadott rendelést másnap; 12:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(134)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 176017
Kártyaszám: 2089324
27
9 490 Ft-tól
Külső menet mérete:
M10 x 1,25
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
1,019
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
OE-számhoz:
54610-2T000
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (54610-2T000)

KIA (54610-2T000)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Beépítési oldal
bal
Beépítési oldal
jobb
OE-számhoz
54610-2T000
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 Hybrid Benzin/elektromos 1999 110kW (150LE) 1999ccm G4NA 120019

2.4 Benzin 2359 128kW (174LE) 2359ccm G4KC 55638

1.6 CRDi Dízel 1598 100kW (136LE) 1598ccm D4FE 134827

1.6 CRDi Dízel 1598 85kW (116LE) 1598ccm D4FE 134826

1.6 GDI Benzin 1591 99kW (135LE) 1591ccm G4FD 55572

1.7 CRDI Dízel 1685 104kW (141LE) 1685ccm D4FD 115229

1.7 CRDi Dízel 1685 100kW (136LE) 1685ccm D4FD 55575

1.7 CRDi Dízel 1685 85kW (116LE) 1685ccm D4FD 55574

2.0 GDI Benzin 1999 130kW (177LE) 1999ccm G4NC 129307

2.0 GDI Benzin 1999 131kW (178LE) 1999ccm G4NC 55573

2.0 GDi Benzin 1999 121kW (165LE) 1999ccm G4NC 111080

1.6 CRDi Dízel 1598 100kW (136LE) 1598ccm D4FE 134380

1.6 CRDi Dízel 1598 85kW (116LE) 1598ccm D4FE 134825

1.6 GDI Benzin 1591 99kW (135LE) 1591ccm G4FD 10618

1.7 CRDi Dízel 1685 100kW (136LE) 1685ccm D4FD 10623

1.7 CRDi Dízel 1685 104kW (141LE) 1685ccm D4FD 113136

1.7 CRDi Dízel 1685 85kW (116LE) 1685ccm D4FD 10622

2.0 CVVT Benzin 1999 121kW (165LE) 1999ccm G4NA 134583

2.0 GDI Benzin 1999 130kW (177LE) 1999ccm G4NC 10620

2.0 GDi Benzin 1999 121kW (165LE) 1999ccm G4NC 115231

1.7 CRDi Dízel 1685 100kW (136LE) 1685ccm D4FD 33510

2.0 Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm G4KD 31178

2.0 CVVL Benzin 1998 121kW (165LE) 1998ccm G4KD 57470

2.0 CVVT Hybrid Benzin/elektromos 1999 110kW (150LE) 1999ccm G4NE 57469

2.0 CVVT Hybrid Benzin/elektromos 1999 140kW (190LE) 1999ccm 53380

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom