Powered by Smartsupp Kia SPORTAGE 2010- (SL) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül

XTend
Cikkszám: 3000 950 935
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2096032
Termékfotó
Blue Print kuplungkészlet szintetikus zsírral
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADG030251
Kártyaszám: 2096017
13
41 790 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
240
Fogszám:
23
többrészes:
kétrészes
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
szintetikus zsírral
Tömeg [kg]:
5,9
Kuplung:
Pótalkatrész önutánállító tengelykapcsoló-nyomólaphoz
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Valeo kuplungkészlet kuplung nyomólappal,kuplungtárcsával,kinyomócsapágy nélkül
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 832639
Kártyaszám: 2096037
10
103 060 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
240
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Fogszám:
23
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kinyomócsapágy nélkül
Tömeg [kg]:
6,19
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomó nélkül
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (41200-24410)
HYUNDAI (41200-24420)

KIA (41200-24420)
KIA (4120024410)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
240
Agyprofil
23,1x25,9-23N
Fogszám
23
csak készletben elérhető
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 CRDi 4WD diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1995ccm) Eng.code: D4HA Type id: 33134

2.0 CRDi 4WD diesel (2.0 16V 135kw 184LE 1995ccm) Eng.code: D4HA Type id: 33135

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1995ccm) Eng.code: D4HA Type id: 33133

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 135kw 184LE 1995ccm) Eng.code: D4HA Type id: 9446

2.0 CRDi AWD diesel (2.0 16V 135kw 184LE 1995ccm) Eng.code: D4HA Type id: 11312

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom