Powered by Smartsupp Kia SPORTAGE II 2004- (JE, KM) elsőtengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-238101
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2103911
Termékfotó
Metzger támcsapágy gólyaláb első tengely kétoldali,golyóscsapággyal
Gyártó: METZGER
Cikkszám: 6490106
Kártyaszám: 2103934
19
12 325 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapággyal
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
integrált gömbcsapággyal
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapággyal
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK213
Kártyaszám: 2103937
7
12 370 Ft-tól
Tömeg [kg]:
1,1
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapággyal
Csomagolási hossz [cm]:
20
Csomagolási szélesség [cm]:
7,6
Csomagolási magasság [cm]:
18,4
Garancia:
5 év garancia
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (54610-26000)
HYUNDAI (54610-37100)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 CRDi 4x4 diesel (2.0 16V 83kw 113LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 15974

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 83kw 113LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 16282

2.0 CRDi Összkerékhajtás diesel (2.0 16V 107kw 145LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 28822

2.0 benzin (2.0 16V 99kw 135LE 1997ccm) Eng.code: G4JP Type id: 18024

2.4 16V 4x4 benzin (2.4 16V 100kw 136LE 2351ccm) Eng.code: G4JS Type id: 16002

2.7 V6 4x4 benzin (2.7 24V 127kw 173LE 2656ccm) Eng.code: G6BA Type id: 15378

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 23308

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 19623

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 31271

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 83kw 113LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 18210

2.0 CRDi Összkerékhajtás diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 19624

2.0 benzin (2.0 16V 104kw 141LE 1975ccm) Eng.code: G4GC Type id: 18207

2.0 Összkerékhajtás benzin (2.0 16V 104kw 141LE 1975ccm) Eng.code: G4GC Type id: 18208

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 19620

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 31189

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 83kw 113LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 20433

2.0 i 16V benzin (2.0 16V 104kw 141LE 1975ccm) Eng.code: G4GC Type id: 18502

2.7 V6 4WD benzin (2.7 24V 129kw 175LE 2656ccm) Eng.code: G6BA Type id: 18504

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom