Powered by Smartsupp Kia SPORTAGE II 2004- (JE, KM) hátsótengely bal torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb hátsótengely,bal

Hyundai Tucson,Kia Sportage
Cikkszám: 803 120
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2120906
1 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
14 150 Ft
-12%
Online ár:
12 410 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,csapágy nélkül
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 106374
Kártyaszám: 2120885
41
8 190 Ft-tól
Páros cikkszám:
109347
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Tömeg [kg]:
0,83
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (55310-1F000)

KIA (55310-1F000)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Beépítési oldal
bal
Páros cikkszám
803 121
OE-számhoz
55310-1F000
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Hátsó tengely bal
Tovább olvasom

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 23308

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 19623

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 31271

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 83kw 113LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 18210

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 88kw 120LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 28577

2.0 CRDi Összkerékhajtás diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 19624

2.0 benzin (2.0 16V 104kw 141LE 1975ccm) Eng.code: G4GC Type id: 18207

2.0 Összkerékhajtás benzin (2.0 16V 104kw 141LE 1975ccm) Eng.code: G4GC Type id: 18208

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 19620

2.0 CRDi diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 31189

2.0 i 16V benzin (2.0 16V 104kw 141LE 1975ccm) Eng.code: G4GC Type id: 18502

2.7 V6 4WD benzin (2.7 24V 129kw 175LE 2656ccm) Eng.code: G6BA Type id: 18504

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.