Powered by Smartsupp Kia CARENS III 2006- egyterű (UN) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Kia Carens
Cikkszám: 313 533
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2173597
Termékfotó
Ashika lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: ASHIKA
Cikkszám: MA-KI058
Kártyaszám: 2173553
23
10 540 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
OE-számhoz:
553111D020
További termékek
Lengéscsillapító-típus
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SEOV30/13X176A
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 CRDi 110 diesel (1.6 16V 85kw 116LE 1582ccm) Eng.code: D4FB Type id: 59293

1.6 CVVT benzin (1.6 16V 93kw 126LE 1591ccm) Eng.code: G4FC Type id: 8451

2.0 CRDi 115 diesel (2.0 16V 85kw 115LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 8470

2.0 CRDi 135 diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1991ccm) Eng.code: D4EA Type id: 33607

2.0 CVVT benzin (2.0 16V 106kw 144LE 1998ccm) Eng.code: G4KA Type id: 19751

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom