Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-247660
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2180987
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
16 890 Ft
-12%
Online ár:
14 820 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (8)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 302mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3741
Kártyaszám: 2079059
18
19 530 Ft-tól
Hossz [mm]:
302
Tömeg [kg]:
3,1
Külső átmérő [mm]:
176
Belső átmérő 1 [mm]:
104
Belső átmérő 2 [mm]:
146
Menetek száma:
4,5
Csomagolási hossz [mm]:
55
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
14
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,301mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RC3923
Kártyaszám: 2181306
10
17 850 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
AC
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,8
Vastagság 1 [mm]:
14,2
Külső átmérő [mm]:
177,4
Hossz [mm]:
301
Külső átmérő [mm]:
177
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

KIA (546301H000)
KIA (546301H020)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.4 Benzin 1396 77kW (105LE) 1396ccm G4FA 9810

1.4 Benzin 1396 80kW (109LE) 1396ccm G4FA 19938

1.6 Benzin 1591 85kW (115LE) 1591ccm G4FC 9809

1.6 Benzin 1591 90kW (122LE) 1591ccm G4FC 19939

1.6 Benzin 1591 93kW (126LE) 1591ccm G4FC 26637

2.0 Benzin 1975 105kW (143LE) 1975ccm G4GC 19940

1.4 Benzin 1396 80kW (109LE) 1396ccm G4FA 22493

1.4 CVVT Benzin 1396 66kW (90LE) 1396ccm G4FA 4851

1.6 Benzin 1591 85kW (115LE) 1591ccm G4FC 5135

1.6 Benzin 1591 90kW (122LE) 1591ccm G4FC 22494

1.6 Benzin 1591 93kW (126LE) 1591ccm G4FC 26636

2.0 Benzin 1975 105kW (143LE) 1975ccm G4GC 22495

1.4 Benzin 1396 77kW (105LE) 1396ccm G4FA 9934

1.4 Benzin 1396 80kW (109LE) 1396ccm G4FA 23470

1.6 Benzin 1591 90kW (122LE) 1591ccm G4FC 23471

1.6 Benzin 1591 93kW (126LE) 1591ccm G4FC 26635

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom