Powered by Smartsupp Hyundai H-1 2000-2006 alváz/nyitott kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet

XTend
Cikkszám: 3000 950 631
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2209024
Termékfotó
Valeo kuplungkészlet kuplung nyomólappal,kuplungtárcsával,kinyomó csapággyal
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 826831
Kártyaszám: 2065806
13
88 060 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Külső átmérő [mm]:
256
Kinyomó erő [N]:
6 900
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Külső átmérő 1 [mm]:
254
Fogszám:
23
Agyprofil:
26,14 x 23,16
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kinyomó csapággyal
Működtetési mód:
nyomó működtetés
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
A szereléshez speciális szerszámra nincs szükség
Tömeg [kg]:
10,44
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
256
Kuplung:
Nyomással működtetett tengelykapcs. rendelkező járművekhez
Előfeszítő erő [N]:
6 900
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (411003C940)
HYUNDAI (41412-49600)
HYUNDAI (41100-49910)
HYUNDAI (41300-49640)

KIA (41100-3C900)
KIA (41412-49600)
KIA (41300-49640)
KIA (41100-3C940)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
254
Agyprofil
23x26-23N
Fogszám
23
csak készletben elérhető
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.5 CRDi diesel (2.5 16V 103kw 140LE 2497ccm) Eng.code: D4CB Type id: 23798

2.5 CRDi diesel (2.5 16V 103kw 140LE 2497ccm) Eng.code: D4CB Type id: 17758

2.5 CRDi 4WD diesel (2.5 16V 103kw 140LE 2497ccm) Eng.code: D4CB Type id: 16914

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom