Powered by Smartsupp Mazda 323 F VI 1998-2004 (BJ) hátsótengely fékcső
Univerzális menü

Bosch fékcső 258mm

Mazda 323,626,MX-6,Premacy
Cikkszám: 1 987 476 985
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 2283125
Termékfotó
A.B.S. fékcső 277mm
Gyártó: A.B.S.
Cikkszám: SL 5172
Kártyaszám: 2283112
31
1 990 Ft-tól
Hossz [mm]:
277
Menetméret 1:
INN M10x 1.0
Menetméret 2:
INN. M10x1
Tömeg [kg]:
0,08
Menetméret 1:
INN M10x1.0
Menetméret 2:
INN M10x1.0
Termékfotó
Blue Print fékcső 303mm,hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADM55357
Kártyaszám: 2283119
31
4 030 Ft-tól
Hossz [mm]:
303
Belső menet [mm]:
M10 x 1
Menethossz [mm]:
8
Kulcsnyílás:
19
Beépítési oldal:
hátsótengely, kétoldali
Tömeg [kg]:
0,08
Belső menet mérete:
M10 x 1
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Termékfotó
TRW fékcső 280mm
Gyártó: TRW
Cikkszám: PHA411
Kártyaszám: 2283164
11
6 550 Ft-tól
Hossz [mm]:
280
Menetméret 1:
M10x1
Menetméret 2:
M10x1
Menetfajta:
Belső menet
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Esen SKV fékcső kétoldali,hátsótengely
Gyártó: ESEN SKV
Cikkszám: 35SKV154
Kártyaszám: 14151956
21
2 340 Ft-tól
Beépítési oldal:
kétoldali
Beépítési oldal:
hátsótengely
Tömeg [kg]:
0,08
Garancia:
3 év garancia
Beépítési oldal:
bal
Beépítési oldal:
jobb
A régi és új alkatrészt muszáj összehas. (főleg az EA-sz.):
További termékek
Hossz [mm]
258
Belső menet [mm]
M10x1
Belső menet 2 [mm]
M10x1
Belső menet 1 [mm]
M10x1
Tovább olvasom

1.5 16V (BJ5W) benzin (1.5 16V 65kw 88LE 1498ccm) Eng.code: ZL05,ZL06 Type id: 9908

1.9 16V (BJ14) benzin (1.8 16V 84kw 114LE 1840ccm) Eng.code: FP,FP55 Type id: 9909

2.0 TD diesel (2.0 16V 66kw 90LE 1998ccm) Eng.code: RF4F Type id: 9913

1.3 (BJ3P) benzin (1.3 16V 53kw 72LE 1324ccm) Eng.code: B3(16V),B35S Type id: 15794

1.3 16V (BJ3P) benzin (1.3 16V 54kw 73LE 1324ccm) Eng.code: B33G Type id: 9905

2.0 D (BJ1_) diesel (2.0 8V 52kw 71LE 1998ccm) Eng.code: RF1S Type id: 9910

2.0 (GFER) benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1991ccm) Eng.code: FS2C Type id: 10264

2.0 TD (GFFP) diesel (2.0 16V 81kw 110LE 1998ccm) Eng.code: RF4F Type id: 17315

1.9 (GF8P) benzin (1.8 16V 74kw 100LE 1840ccm) Eng.code: FP Type id: 14488

2.0 (GFER) benzin (2.0 16V 85kw 115LE 1991ccm) Eng.code: FS Type id: 8373

2.0 DITD (GFFP) diesel (2.0 16V 66kw 90LE 1998ccm) Eng.code: RF3F Type id: 18831

2.0 Turbo DI (GFFP) diesel (2.0 16V 74kw 101LE 1998ccm) Eng.code: RF4F Type id: 10261

1.9 (CP10P) benzin (1.8 16V 84kw 114LE 1840ccm) Eng.code: FP Type id: 12644

2.0 TD diesel (2.0 16V 74kw 101LE 1998ccm) Eng.code: RF4F Type id: 15800

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom