Powered by Smartsupp Mazda 5 2005-2010 (CR19) elsőtengely jobb torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb elsőtengely,jobb

Mazda 5 1.6 dízel,5 1.8 benzin,5 2.0 benzin,5 2.0 dízel
Cikkszám: 802 633
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2289901
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb elsőtengely,jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 36195 01
Kártyaszám: 2289898
7
9 884 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Beépítési oldal:
jobb
Alternatív javítókészlet:
36196 01
Páros cikkszám:
36197 01
OE-számhoz:
6N61 3K155 BA
OE-számhoz:
C236-34-380
OE-számhoz:
C236-34-380A
OE-számhoz:
C236-34-380B
OE-számhoz:
C513-34-380
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MAZDA (6N613K155BA)
MAZDA (C51334380)
MAZDA (C23634380A)
MAZDA (C23634380B)
MAZDA (C23634380)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Beépítési oldal
jobb
Alternatív javítókészlet
802 621
Páros cikkszám
802 622
OE-számhoz
6N61 3K155 BA
OE-számhoz
C236-34-380
OE-számhoz
C236-34-380A
OE-számhoz
C236-34-380B
OE-számhoz
C513-34-380
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tovább olvasom

2.0 (CREW) benzin (2.0 16V 107kw 146LE 1999ccm) Eng.code: LFF7 Type id: 18543

1.6 CD diesel (1.6 8V 85kw 116LE 1560ccm) Eng.code: Y650,Y655,Y6Y1 Type id: 5607

1.8 MZR benzin (1.8 16V 85kw 116LE 1798ccm) Eng.code: L850 Type id: 58902

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom