Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb

Mazda 6 1.8 benzin,6 2.0 benzin,6 2.0 dízel,6 2.3 benzin
Cikkszám: 802 362
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2296580
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
19 270 Ft
-9%
Online ár:
17 520 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MAZDA (GJ6A34380C)
MAZDA (GK2A34380B)
MAZDA (GK2A34380A)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tengelyenként
2
OE-számhoz
GJ6A-34-380C
OE-számhoz
GK2A-34-380A
OE-számhoz
GK2A-34-380B
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Tovább olvasom

1.8 Benzin 1798 88kW (120LE) 1798ccm L813 16680

2.0 Benzin 1999 104kW (141LE) 1999ccm LF17LF18 16681

2.0 DI Dízel 1998 100kW (136LE) 1998ccm RF5C 16683

2.0 DI Dízel 1998 89kW (121LE) 1998ccm RF5C 16844

2.3 Benzin 2261 122kW (166LE) 2261ccm L3C1 16682

1.8 Benzin 1798 88kW (120LE) 1798ccm L813 16688

2.0 Benzin 1999 104kW (141LE) 1999ccm LF17LF18 16689

2.0 DI Dízel 1998 100kW (136LE) 1998ccm RF5C 16691

2.0 DI Dízel 1998 89kW (121LE) 1998ccm RF5C 16864

2.3 AWD Benzin 2261 119kW (162LE) 2261ccm L3C1 17160

2.3 Benzin 2261 122kW (166LE) 2261ccm L3C1 16690

1.8 Benzin 1798 88kW (120LE) 1798ccm L813L829 16684

2.0 Benzin 1999 104kW (141LE) 1999ccm LF17LF18 16685

2.0 DI Dízel 1998 100kW (136LE) 1998ccm RF5C 16687

2.0 DI Dízel 1998 89kW (121LE) 1998ccm RF5C 16865

2.3 Benzin 2261 122kW (166LE) 2261ccm L3C1 16686

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom