Powered by Smartsupp Mazda B-SERIE 1999-2006 (UN) lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító olajnyomásos,kétcsöves,alul szem

Mazda B-Serie 2.5 dízel
Cikkszám: 290 611
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2303171
Termékfotó
Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: BILSTEIN
Cikkszám: 19-238807
Kártyaszám: 1917712
5
21 246 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

ISUZU (8944336872)
ISUZU (8970226510)
ISUZU (8944336881)

MAZDA (UH7134700A)

OPEL (94433687)
VAUXHALL (94433687)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Teleszkópos lengéscsillapító
Jellemző méret
SOV30X135
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító fajtája
olajnyomásos
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.5 D diesel (2.5 12V 57kw 78LE 2499ccm) Eng.code: MD25NA Type id: 14569

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom