Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-263984
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2303868
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
27 440 Ft
-9%
Online ár:
24 940 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G1381
Kártyaszám: 1929652
11
19 470 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
1,73
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
60
Csomagolási szélesség [cm]:
7
Csomagolási magasság [cm]:
7,2
Vámtarifa szám:
87 088 035
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK364
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 3430037
Kártyaszám: 2303874
5
25 350 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MAZDA (DB4D28910A)
MAZDA (DD1V28700G)
MAZDA (DD2B28700G)
MAZDA (DG1F28910A)
MAZDA (DG1F28910B)
MAZDA (DH0N28910B)
MAZDA (DH2E28910C)
MAZDA (DH2G28910C)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.5 SKYACTIV-D AWD Dízel 1499 77kW (105LE) 1499ccm S5Y2S5Y5S5Y7S5Y9 111846

1.5 SKYACTIV-D Dízel 1499 77kW (105LE) 1499ccm S5Y2S5Y5S5Y7S5Y9 111845

2.0 SKYACTIV-G (DK5W DK6W) Benzin 1998 88kW (120LE) 1998ccm PEX3PEXB 113728

2.0 SKYACTIV-G AWD Benzin 1998 110kW (150LE) 1998ccm PEX3PEXBPEXT 113730

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom