Powered by Smartsupp Mazda CX-5 2017- (KF) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-295296
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2305117
2 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
30 700 Ft
-9%
Online ár:
27 910 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MAZDA (K01128011A)
MAZDA (KF6128011)
MAZDA (KF6128011A)
MAZDA (KF6128011C)
MAZDA (KF6128011C)


Tovább olvasom
OE-számhoz
KF61-28-011A
OE-számhoz
KF61-28-011C
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

2.0 AWD benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1998ccm) Eng.code: PEXB Type id: 134043

2.0 AWD benzin (2.0 16V 118kw 160LE 1998ccm) Eng.code: PEX3 Type id: 127058

2.0 AWD benzin (2.0 16V 121kw 165LE 1998ccm) Eng.code: PEXB,PEXP Type id: 132152

2.0 benzin (2.0 16V 121kw 165LE 1998ccm) Eng.code: PEX3,PEXB,PEXP Type id: 127057

2.2 D AWD (KF4W2) diesel (2.2 16V 129kw 175LE 2191ccm) Eng.code: SHY6 Type id: 127062

2.2 D AWD diesel (2.2 16V 138kw 188LE 2191ccm) Eng.code: SHY8 Type id: 132098

2.5 AWD benzin (2.5 16V 143kw 194LE 2488ccm) Eng.code: PY-VPS,PY-Y8,PY-ZA,PYZ8,PYZC Type id: 127059

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.