Powered by Smartsupp Mercedes-Benz A-CLASS 2004-2012 (W169) elsőtengely porvédő készlet lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein porvédő készlet lengéscsillapító

B1 OE Replacement
Cikkszám: 11-125358
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2331982
Termékfotó
Monroe porvédő készlet lengéscsillapító
Gyártó: MONROE
Cikkszám: PK170
Kártyaszám: 2331997
15
9 000 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,4
Csomagolási hossz [cm]:
22
Csomagolási szélesség [cm]:
11
Csomagolási magasság [cm]:
18
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
22
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (1693230192)
MERCEDES-BENZ (A1693230192)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

A 160 (169.031, 169.331) benzin (1.5 8V 70kw 95LE 1498ccm) Eng.code: M266.920 Type id: 31059

A 180 (169.032, 169.332) benzin (1.7 8V 85kw 116LE 1699ccm) Eng.code: M266.940 Type id: 31060

A 180 CDI (169.007, 169.307) diesel (2.0 16V 80kw 109LE 1991ccm) Eng.code: OM640.940 Type id: 18264

A 200 CDI (169.008, 169.308) diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1991ccm) Eng.code: OM640.941 Type id: 18265

A 200 TURBO (169.034, 169.334) benzin (2.0 8V 142kw 193LE 2034ccm) Eng.code: M266.980 Type id: 19734

B 160 (245.231) benzin (1.5 8V 70kw 95LE 1498ccm) Eng.code: M266.920 Type id: 31061

B 180 CDI (245.207) diesel (2.0 16V 80kw 109LE 1991ccm) Eng.code: OM640.940 Type id: 18507

B 200 (245.233) benzin (2.0 8V 100kw 136LE 2034ccm) Eng.code: M266.960 Type id: 18511

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom